Viņa atzīmēja, ka ieradušies bija vietējie iedzīvotāji, kuri dalījušies savā pieredzē par dzīvi apkaimē, kā arī par veloceliņa nepieciešamību. Tāpat pasākumu apmeklējuši arī vairāku partiju, kuras kandidē Rīgas domes ārkārtas vēlēšanās, pārstāvji.
LETA jau ziņoja, ka Rīgas Dārziņu iedzīvotāji nolēmuši pieprasīt veloceliņa izbūvi līdz Dārziņiem.
Veloceliņa Rīgas centrs - Dārziņi izbūvei Rīgas pašvaldība plāno aizņemties līdzekļus Valsts kasē. Veloceļa "Centrs-Ķengarags-Rumbula-Dārziņi" posma no Dienvidu tilta līdz Ķengaraga ielai izbūvei plānots aizņemties 150 000 eiro, savukārt Krasta ielas veloceļa izbūvei - 1,04 miljonus eiro.
Kā iepriekš norādīja Dārziņu apkaimes iedzīvotāju pārstāve Agita Vismane-Bitmane, iedzīvotāji bijuši šokēti par to, ka veloceliņš tiks būvēts tikai līdz Ķengaraga ielai. Pēc šīs informācijas parādīšanās, sociālajos tīklos iedzīvotāji pauduši savu sašutumu.
Noskaidrojies, ka lēmuma, nebūvēt celiņu līdz Dārziņiem, neesot bijis, taču oficiālas informācijas par to neesot. Ņemot vērā, ka oficiāla informācija Dārziņu iedzīvotājiem nav sniegta, viņi nolēmuši rīkot piketu.
Kā aģentūra LETA iepriekš noskaidroja Rīgas domē, iecere pabeigt veloceļu nav atmesta, bet ir nepieciešams atrast finansējumu un panākt zemesgabalu atsavināšanu.
Veloceļš Centrs -Dārziņi kopā iecerēts 17 kilometru garumā. No tā daļa ir Ķengaraga promenāde, kas tika izbūvēta pirms aptuveni desmit gadiem. Pēc promenādes izbūves veloceļš tika pagarināts pa posmiem. Tagad tas ir izbūvēts līdz Rumbulai, atlicis vēl posms līdz Dārziņiem, Aroniju ielai.
Veloceļa Centrs - Dārziņi izbūve patlaban pilnībā līdz galam nav iespējama, jo veloceļa trasei ir vairāki apgrūtinājumi. Viens no tiem ir nekustamie īpašumi, kas pieder privātīpašniekiem, kuri nedeva piekrišanu tos atpirkt pašvaldības vajadzībām.
Kopā nepieciešams atsavināt 13 zemesgabalu daļas. Tāpat iespējamais risinājums šķērso vairākus grāvjus, kā rezultātā infrastruktūras veidošanā būtu nepieciešams izbūvēt vairākus tiltiņus pār ūdens ietecēm Daugavā, rezultātā - veloinfrastruktūras izbūves izmaksas mērāmas vairākos miljonos eiro.
Izvērtējot pieejamo finansējumu, tā iespējamo izmantošanu un lokācijas vietu, tika pieņemts lēmums īstenot tos posmus, kuru īstenošanai nav nepieciešamas milzīgas investīcijas - tagad dome lēma par aizņēmuma ņemšanu posma izbūvei no Dienvidu tilta līdz Ķengaraga ielai.