kārtas jeb Zemgales virziena maģistrālā transporta mezgla projektu konkursam par ES Kohēzijas fonda līdzfinansējumu. Taču nesen, atsaucoties uz „Eiropas Komisijas pārstāvju neoficiāli pausto viedokli”, SM darīja zināmu pašvaldībai, ka to pieteikt kā atsevišķu projektu nevar, un pieteikums būtu jāgatavo visam tiltam kopā ar pievedceļiem abos Daugavas krastos. Taču tas būtu pārāk liels projekts (izmaksas virs 50 miljoniem latu), kurā iegūtais finansējums neatsvērtu administrēšanā iztērētos resursus, tādēļ SM iesaka pašvaldībai ES līdzfinansējumama pieteikt pavisam citu satiksmes objektu. Departaments vēl nav izlēmis, kurš tas būs.Tas nozīmē, ka, lai turpinātu Dienvidu tilta pievedceļu būvniecību Daugavas kreisajā krastā, pašvaldībai budžetā būs jāmeklē papildus nauda. Rīgas mērs Nils Ušakovs (SC) _Dienai _otrdien apliecināja, ka tāda netiks piešķirta. Saskaņā ar būvnieku teikto ar šogad iedalītajiem 1,26 miljonem latu celtniecību var veikt maksimums līdz martam, taču nepietiek arī nauda, lai objektu iekonservētu un apsargātu. _Rīgas tilti_ ģenerāldirektors Albins Jasaitis pauž, ka drīz pēc būvlaikuma pamešanas viss vērtīgais no tā tiks nozagts. Plašāk par Dienvidu tilta celtniecības pabeigšanu lasiet rīt laikrakstā _Diena _
Dienvidu tilta 3.kārta, iespējams, būs jāiesaldē
Ja Rīgai neizdosies tikt pie Eiropas Savienības (ES) naudas, tā pati nespēs apmaksāt Dienvidu tilta pievedceļu būvniecību Pārdaugavā, kas nozīmē, ka pašvaldībai projekts būs jāiesaldē.Kā stāsta Rīgas domes Satiksmes departamenta pārstāve Ieva Prauliņa, pirms gada Satiksmes ministrija (SM) ieteica pieteikt Dienvidu tilta 3.
Uzmanību!
Pieprasītā sadaļa var saturēt erotiskus materiālus, kuru apskatīšana atļauta tikai pilngadību sasniegušām personām.