Būvnieku iesniegtā tāme rāda, ka būvdarbi varētu izmaksāt 110,28 miljonus latu. Tiesa, tāmi vēl pārbaudīs projektu kūrējošais Rīgas domes Satiksmes departaments, tādēļ izmaksu apmērs vēl var mainīties.
Projektētāji sola, ka pēc mezgla izbūves iepretī tirdzniecības centram Azur transporta plūsma būs organizēta bez sastrēgumiem, jo svarīgākie transporta plūsmas virzienus pacels katru savā līmenī — nobraukšana no Dienvidu tilta Lubānas ielas virzienā augstākajā, 15 metru augstā estakādē, Piedrujas un Krustpils ielu savienos septiņu metru augsta vidējā estakāde un pārējo rajona ielu savienojumu ar Dienvidu tiltu nodrošinās rotācijas apļi un rampas.
Patlaban rit būvlaukuma sagatavošanas darbi: tiek norobežots būvlaukums, izvietotas nepieciešamās autovadītāju brīdinājuma zīmes. Dienvidu tilta pieeju būvniecības direkcijas vadītājs Tālis Laizāns uzsver, ka būvnieki jau šonedēļ sāks būvēt jaunu dzelzceļa pārvadu, kas būs divreiz platākas par esošo — četras joslas katrā virzienā. Jau ir sākta esošā Slāvu dzelzceļa pārvada malējās sijas demontāža, kas ļaus paralēli pārvadam uzbūvēt jaunā pārvada četras joslas. Kad šī posma būvdarbu būs pabeigti, transporta satiksme abos virzienos uz laiku tiks organizēta pa jaunuzbūvēto pārvadu. Tas ļaus, nepārtraucot satiksmi, nojaukt esošo pārvadu un tā vietā uzbūvēt jaunu.
Tikmēr esošā Slāvu rotācijas apļa iekšpusē tiks izbūvētas estakādes. Vēlāk, apļa iekšpusē uzbūvējot pagaidu rotācijas apli, tiks noņemts esošā rotācijas apļa segums un tā vietā uzklāts jauns ceļa segums. Kad tad būs izdarīts, apļa iekšpusē uzceltos estakāžu fragmentus savienos ar maģistrālajām Piedrujas, Krustpils un Lubānas ielām.