Laika ziņas
Šodien
Daļēji apmācies
Rīgā +3 °C
Daļēji apmācies
Otrdiena, 19. novembris
Liza, Līze, Elizabete, Betija

Domes parakstīta vienošanās paver iespēju krastmalā saimniekot vienai firmai

Pievienot komentāru

0/1000 zīmes
Dr.xy
D
Sastadot"biznesa planu"galvenais kadai "pateretaju"grupai tas ir domats.Saja gadijuma tie nav Latvijas iedzivotaji,un ari ne Rietumu pasaules.Tatad atliek tikai krievija.Busot jahtu piestatne. Vai ar to ir domats kreiseris "Aurora",vai ari krievu karakugi,kuri kreises pa Baltijas juru", apsargajot "Nord Stream" caurules no marsiesu piratiem.Vai ari sis jahtas ieslides no Melnas juras,ja tiks izrakts kanals.Ja patiesam sis kriminalais plans tiks realizets,tad Eiropas valstu turisti vairs Rigu neapmekles,ka tas pieradijies jau daudzas valstis,kur ir krievu turistu ordu piepludums.Un kas bus si plana finansetajs? Protams,ka krievijas kriminalas strukturas.
Dr.xy
D
Pareizi"Viesuli"! UNESCO izslegs Rigu no kulturas mantojuma saraksta( Weltkulturerbe).
Elizabete
E
Diena gan varētu noskaidrot kāpēc krastmalas "sakopšana" sākas starp Vanšu un Akmens tiltu.kur faktiski sakopšana šādā izpratnē nav nepieciešama. Tur ir ļoti laba pastaigu un velobraucēju krastmala, traucēja pagaidām tas viens alus kiosks vasarā, pretī RTU. SAKOPŠANA un labiekārtošana ir nepieciešama krastmalai no Vanšu tilta uz ostas pusi, lai arī tur varētu cilvēki pārvietoties kājām līdz pasažieru ostai. Nez kāpēc tur kopš Regates laikiem iekārtots būris ar uzrakstu Muitas zona, kas faktiski netiek lietots, bet starp žogu un ielu ir tikai smilšaina taciņa. Kauns no ārzemju tūristiem, kas atbrauc ar kruīza kuģiem un grib vienu dienu pastaigāt pa Vecrīgu. Un otra krastmala, kas steidzīgi jāsakopj, ir no Akmens tilta līdz Salu tiltam Pārdaugavā. No Akmens tilta nokāpjot pa muždien piečurātajām kāpnēm (ja brauc ar velosipēdu, to nesot padusē, jo nobrauktuves nav), nonāc pilnīgi nesakoptā vidē. Tur investori varētu izvērsties, taisot savas būdas un kuģīšu piestātnes, vienlaikus sakopjot krastmalu pret NB. Kāpēc gan ar kaut kādām tirgus un alusbūdām jāpiesārņo Rīgas panorāma ??
Viesulis
V
Atceroties UNESCO teikto, var diezgan droši paredzēt, ka šī afēra galu galā Rīgai maksās tās izsvītrošanu no UNESCO kultūras mantojuma saraksta, bet afēristiem jau tas statuss pie vienas vietas, jo ar to jau neko nevar nopelnīt!
Viesulis
V
Es vienkārši apbrīnoju, cik lēti var vienu letiņu nopirkt - galvenais pareizus teikumus izteikt medijos un smuki izrotāt kaut ko, un pārējais jau ir mazsvarīgs! Vai esi parēķinājis, cik izmaksā šis apgaismojums uz dzelzceļa tilta? Ieteiktu padomāt un atkal patīt atpakaļ filmu, jo tavs dārgais benders smuki atmazgāja naudiņu vismaz dubultā - ja nemaldos, tika samaksāts pāri par 200000LVL, lai gan reāli visu darbu izmaksas bija labi ja 80000...un tā bija valsts nauda!!! Par AB arī var pateikt - kā tās vadībā var atrasties cilvēks, kurš slēpj savu naudas ieguves avotu, lai varētu kļūt par līdzīpašnieku! Tā varētu būt arī mafijas vai kāda bandīta nauda...Un šis cilvēks ir ļoti pietuvināts benderam, izbīdot vēl vienu fikciju, it kā domātu tūristiem....
targash
t
Par nojaukšanu; ne prātā nenāk atteikties no tādiem zīmoliem, kā AirBaltic. Nenāk prātā arī raut nost dzelzceļa tilta apgaismojumu. Diemžēl ir tādi, kas gatavi pēdējiem vārdiem nolikt labas lietas.
targash
t
Mans niks ir divu cilvēku uzvārdu pirmie burti. Šie cilvēki strādā Kontinentālajā Hokeja Līgā par arbitriem. Viens tiesā godīgi, otrs reizēm izceļas ar divainībām tiesāšanas procesā. Un izsaka viņš to, ka man svarīgs šķiet objektivitātes faktors. P.S. Nekad neesmu bijis tirgotājs.
!
!
Lai nu kas, bet tavs niks tiešām izsaka visu "filozofiju", kas stāv aiz šleserizācijas viļņa. Sīktirgotāji, ar zicpriekšsēdētājiem Funtiem. Ja arī ko sacūkosiet savā zemajā lidojumā, to vienmēr varēs nojaukt.
targash
t
Palieciet vien laukos, jo drīzumā mēs ieraudzīsim ne vienu vien "izvirtību".
targash
t
Nu un ko profesionāļi saka? Tajās trijās lidostās Turcijā, kur esmu bijis, TAV pakalpojumi neizcēlās ne ar ko briesmīgu ne terminālos, ne Duty Free, ne ēdināšanā. Nu apsaubi tu ka lielākais turku operators, nu tad uz priekšu, konkrēti kurš vēl nodarbina 11,5 tūkstošus cilvēku? Vai varbūt salīdzini pec apgrozījuma. Par Linstow, nu paņem kaut vai tikai Austrumeiropā un paskaties cik viņi ir attīstījuši projektus. Par lidostu es vispār vairs nerunāšu, kamēr neizlasīsi mācību grāmatā, kas ir apgrozījums.
Morālā izvirtība
M
Tad, kad es no saviem laukiem tuvojos Rīgas tiltiem, tad cenšos skatīties sāņus - lai nebūtu jāredz tas stikla šķūnis krastmalā. Nu, krastmalu taisās izvarot tā kārtīgi - traļi-vaļi būšot no vienas vietas. Man kā lauķim tik nav skaidrs - vai tad rīdzinieku domas nemaz netiek ņemtas vērā, vai arī tiem rīdziniekiem pie vienas vietas, kas notiek ar 11.novembra krastmalu? Es šo vietu atceros pacilātu cilvēku pilnu, pār kuru galvām plīvoja karogu jūra, bet tagad - VISS PĀRDOŠANAI. Kad pirms kāda laika dzirdēju šo ziņu, paskatījos Rīgas mājas lapā. Tur bija pat tāda kā balsošana. Beigās gan izrādījās viens vienīgs blefs. Ja ikdienā balsu sadalījums kaut nedaudz, bet tomēr bija pret šo ieceri, tad pēdējā brīdī pēkšņi uzradās kādas 250 balsis PAR vairāk. Nu, acīmredzot, kāds datoriķis Šlesera uzdevumā bija pastrādājis. Nožēlojami. Un vēl - man kā nerīdziniekam nav skaidrs, kā tad tie uzdzīvotāju bari tiks līdz tiem plostiem - tur tak vairāku joslu brauktuve.
Viesulis
V
Lielākais turku operators TAV? Ha, ha ha.....Varu tikai ieteikt paskatīties profesionāļu teikto pēc lidostas fiktīva konkursa, ko viņi par šo "lielāko turku operatoru TAV" saka...Īru lidsabiedrība? Un ko no tās iegūst Latvijas valsts? Tikai zaudējumus, jo Ryanair šeit labi uzvārās, maksājot par pakalpojumiem santīmus, kas faktiski nozīmē zaudējumus, jo lidosta, kas pieder valstij, sedz starpību! Ta pēc būtības ir second-hand avio kompānija, kuras vienīgais bonuss ir biļešu cenas,bet tas ir viss - tad seko personiskie izdevumi par nokļūšanu līdz vajadzīgajai lidostai ārvalstīs vai no tās uz pilsētu....Lielākā Eiropas NĪ firmele??? Bez komentāriem....Ieteiktu iztīrīt galvu no Atslēdznieka šļuras un paskatīties uz lietām ar skaidru galvu - šī tipa darbība valstij ir izmaksājusi simtiem miljonus zaudējumos un ieguvuma - nekāda. Tikai apšaubāmi darījumi, kas ārvalstīs nepaliek nepamanīti, tikai neviens par to skaļi nerunā - vienkārši neielaižas nekādos darījumos!
ome
o
Galvenais lai ir skaisti un kulturāli.
Ķūķis
Ķ
Viss jau būtu skaisti - ir atjautīgi bāleliņi, kas vienīgie ir izdomājuši, ka pie Daugavas vajag veidot "atpūtas un izklaides ielu" utt. Tomēr kā viņi (tie, kas sakās esot izdomājuši to lietu) var nepatiesi apgalvot, ka tā ir viņu privātā ideja, ja Rīgas pilsētas attīstības plānā (Rīgas attīstības vīzijas), kas tika apspriests vēl līdz Rīgas 800 gadu jubilejai, ši viņu "nozagtā" ideja jau sen bija iekšā. Piedevām tika spriests arī par tādu lietu kā Akmens tilts, kura vienā pusē veidot arī tādus kā piekārtos kioskus vai ko tml. Nu tā teikt, lai tūristu un pašu māju Rīgas cienītāji staigātu vairāk gar Daugavu, tādējādi izceļot šo objektu (Daugava, Vecrīgas panorāma no tilta utt). Ar kādām tiesībām kāds var pateikt, ka tā ir viņa ideja, ja tā jau sen pieder pašai PILSĒTAI RĪGAI?????!!!!!! Dārgie domnieki (Šleser un Ušakov) - ieskataties taču arhīvos, tur visu kaut ko labu var atrast, ko izmantot un naudiņu pelnīt. Gan jau Jums arī atleks, bet nevajag taču tik stulbi uzvesties, pirkt idejas, kas pašiem jau pieder. Cienītie kungi, lūdzu paceļat arhīvus, paskataties gadus 10 atpakaļ, par ko tad jau sprieda jautājumā par pilsētas attīstības tendencēm. Pretējā gadījumā Jūsu nepareizā rīcība man kā nodokļu manksātājam un Rīgas pilsētas iedzīvotājam būs jāapstrīd administratīvajā tiesā kā nelikumīga.
targash
t
Viesul, tu ko slims? Ar ko tev nepatīk viena no Eiropas lielakajām nekust. īp. firmelēm Linstow AS? Vai īru lidsabiedrība, viena no lielākajām Eiropā, ir sīka apšaubāma firmele? Vai varbūt tev nepatīk lielākais turku lidostu operators TAV? Par vietējiem pat nav ko runāt, viņi grib, lai kaut kas notiek puslīdz pieņemamos termiņos un bez ierēdņu futbola. Te bez kārtīga buldozera neiztikt.

Uzmanību!

Pieprasītā sadaļa var saturēt erotiskus materiālus, kuru apskatīšana atļauta tikai pilngadību sasniegušām personām.

LASI VĒL

Šlesera parakstītais nodomu protokols

Seko mums

Seko līdzi portāla Diena.lv jaunākajām ziņām arī sociālajos tīklos!

Ziņas e-pastā

Saņem Diena.lv aktuālās ziņas e-pastā!

LAIKRAKSTA DIENA PUBLIKĀCIJAS

Vairāk LAIKRAKSTA DIENA PUBLIKĀCIJAS


Aktuāli

Mūžībā devies Andorijs Dārziņš

Andorijs Dārziņš 16.01.1953. – 17.11.2024. Atvadīšanās piektdien, 22. novembrī, plkst. 14.00 Rīgas Kremācijas centra mazajā zālē. Tuvinieki

Bijušo čekistu nav

Jānis Ādamsons par ministru un sabiedriskā izlīguma ideju 1994. gadā.

Ziņas

Vairāk Ziņas


Politika

Vairāk Politika


Rīgā

Vairāk Rīgā


Novados

Vairāk Novados


Kriminālziņas

Vairāk Kriminālziņas