Kā galvenās iebildes atsauksmēs minētas vides piesārņojuma iespējamība un ekoloģiskās katastrofas draudi, īstenojot šādu projektu, kā arī trokšņu, vibrācijas un smaku palielināšanās un satiksmes organizācijas problēmas.Terminālu, kurā iecerēts gadā pārkraut benzīnu, dīzeļdegvielu, mazutu un naftu desmit miljonu tonnu apmērā, _Dinaz grupas_ uzņēmums _Baltic Oil Terminal_ (_BOT_) iecerējis veidot 25 hektāru plašā teritorijā Flotes ielā 2. Pirms vairākiem gadiem šī iecere jau tika apturēta, jo Valsts kultūras pieminekļu aizsardzības inspekcija piešķīra valsts nozīmes vēstures pieminekļa statusu Daugavgrīvas krasta fortifikācijas būvju kompleksam, kas atrodas būvniecībai paredzētajā teritorijā.Tagad attīstītājs apņemas respektēt pieminekli un to atjaunot. Projektā kopumā plānots investēt 119 miljonus latu. _BOT _vadītājs Nikolajs Jermolajevs iepriekš iedzīvotājiem solīja termināli būvēt, izmantojot pēdējos zinātnes un tehnikas sasniegumus, lai tas atbilstu visām ekoloģijas prasībām. Bez rezervuāru izbūves paredzēts arī līdz 15,5 m padziļināt ostas akvatorija un Daugavas gultni. Tas nepieciešams, lai izbūvētu divas piestātnes. Plānots arī no stacijas Bolderājā līdz Flotes ielai 2 rekonstruēt aptuveni četrus kilometrus garu sliežu ceļu, līdztekus esošajam papildus izbūvējot otru sliežu ceļu, kā arī rekonstruēt tiltu pāri Buļļupei._Vairāk par iecerēto naftas produktu pārkraušanas termināli Bolderājā lasiet trešdienas laikrakstā Diena_.
Domniekiem jālemj, vai ļaut celt naftas termināli pie Daugavas ietekas jūrā
Rīgas domes Pilsētas attīstības komitejas deputāti trešdien lems par ieceri būvēt naftas produktu pārkraušanas termināli Bolderājā. Sabiedriskās apspriešanas laikā šos plānus atbalstījuši 235 iedzīvotāji, bet noraidījuši 3450 iedzīvotāji un trīs organizācijas, liecina deputātiem sagatavotie materiāli.
Uzmanību!
Pieprasītā sadaļa var saturēt erotiskus materiālus, kuru apskatīšana atļauta tikai pilngadību sasniegušām personām.