To, lai maršruta autobusu vadītāji nepieļauj, ka viņu vadīto transporta līdzekļu saloni būtu pārpildīti, kontrolējot ne tikai Rīgas domes Satiksmes departamenta pārstāvji, bet arī firmas iekšējais kontroles dienests, uzsvēra G.Šķerbergs. Jautāts, vai mikroautobusu šoferi auto vadības panelī var redzēt brīdinājumu par to, ka durvis nav kārtīgi aiztaisītas, G.Šķerbergs atzina, ka šāds tehniskais risinājums Mercedez Benz markas busiņiem nepastāv.Ar pašu negadījumā iesaistītā busiņa vadītāju sazināties šobrīd neesot iespējams, jo “viņš par notikušo ir šokā, kā būtu jebkurš normāls cilvēks,” norādīja SIA Kort pārstāvis.Diena.lv jau ziņoja, ka pasažiere no 206.mikroautubusa izkrita ap pulksten 9:15, 1949.gadā dzimusī sieviete no gūtajām traumām vēlāk mira. Pēc sākotnējās informācijas, sieviete stāvējusi pārāk tuvu durvīm un izkritusi, kad mikroautobuss veicis pagriešanās manevru. Policija sākusi kriminālprocesu par ceļu satiksmes noteikumu un transportlīdzekļu ekspluatācijas noteikumu pārkāpšanu.
Firma noliedz, ka mikroautobuss, no kura izkrita pasažiere, bijis pārpildīts
Informācija, ka 206.maršruta mikroautobuss, no kura 25.augustā izkrita sieviete, esot bijis pārpildīts, neatbilst patiesībai, stāsta SIA Kort pārstāvis Guntis Šķerbergs. Tieši šī kompānija nodrošina satiksmi maršrutā no kura vakar izkrita pasažiere, kura vēlāk no gūtajām traumām slimnīcā nomira. Pirms policijas slēdziena par notikušā apstākliem, firma par negadījumu nekādu viedokli nesniegšot.
Uzmanību!
Pieprasītā sadaļa var saturēt erotiskus materiālus, kuru apskatīšana atļauta tikai pilngadību sasniegušām personām.