Pēc biroja valdes priekšsēdētāja, _airBaltic _prezidenta Bertolta Flika vārdiem, birojs apņēmies strādāt ļoti saspringtā režīmā, jo decembrī vēlas ārvalstu tirgos redzēt pirmos rezultātus. Pagaidām neesot noslēgts neviens līgums par jebkādu pakalpojumu sniegšanu, piebilst B.Fliks.Plašāku informāciju par Rīgas mārketinga kampaņu RTAB valde sola sniegt novembra pirmajā pusē.RTAB dibinātāju balsu sadalījumā 70% pieder Rīgas domei, bet pārējiem partneriem - aviosabiedrībai _airBaltic_, Latvijas Viesnīcu un restorānu asociācijai (LVRA) un Latvijas Tūrisma Aģentu asociācijai (ALTA) - katram 10%. Nodibinājuma statūti paredz, ka Rīgas dome RTAB ieguldīs 978 455 latus. RTAB kā savas darbības un radītā Rīgas zīmola vadmotīvu izvirzījis principu "Labi rīdziniekam - labi tūristam."Nodibinājuma pārvaldes institūcija ir valde, kuras sastāvā ir B.Fliks, bijusī SIA _Reho _valdes priekšsēdētāja Vita Jermoloviča (LPP/LC) un no apvienības Saskaņas centrs (SC) saraksta Rīgas domē ievēlētais deputāts Maksims Tolstojs.
Flika birojs plāno Ziemassvētku kampaņā reklamēt Rīgu septiņās valstīs
Rīgas Tūrisma attīstības birojs (RTAB), kura dibinātāji pirmdien sanāca uz ārkārtas sapulci, apstiprinājis Rīgas tūrisma veicināšanas mārketinga komunikāciju plānu pirmajai - Ziemassvētku – kampaņai, kas iecerēta septiņās valstīs, informē biroja dibinātāji.Pirmā Rīgas mārketinga komunikāciju kampaņa noritēs šī gada decembrī, tās mērķa tirgi ir Vācija, Zviedrija, Somija, Norvēģija, Krievija, kā arī Lietuva un Igaunija.
Uzmanību!
Pieprasītā sadaļa var saturēt erotiskus materiālus, kuru apskatīšana atļauta tikai pilngadību sasniegušām personām.