Somu jaunieši izraisīja garāmgājēju interesi, taču aicinājumam apskauties ar jaunieti sirds kostīmā atsaucās tikai daži. Liela daļa garāmgājēju neatsaucās, jo, iespējams, neuztvēra akcijas mērķi, novēroja aģentūra LETA.
Jaunieši aicināja garāmgājējus apskauties, lai palīdzētu tieši Rīgai kļūt par Ziemeļeiropas apskāvienu pilsētu. Akcija vienlaikus notiek Rīgā, Oslo, Stokholmā un Helsinkos no plkst.12 līdz 16. Sacensībā uzvarēs tā pilsēta, kurā apskāvienu būs visvairāk.
Akcija tiek organizēta ar mērķi vākt līdzekļus Haiti zemestrīcē cietušo atbalstam. Par katru apskāvienu akcijas partneri un sponsori ziedos Somijas Sarkanā krusta Haiti fondam 0,50 eiro (0,35 latus).
Kā liecina akcijas izdales materiāli un akcijas rīkotāju teiktais, viens no galvenajiem akcijas sponsoriem ir Latvijas nacionālā aviosabiedrība "airBaltic". Akcijas izdales materiāli ir saskaņoti ar "airBaltic" korporatīvajām krāsām un tos rotā aviosabiedrības logo un Rīgas tūrisma attīstības biroja logo "Live Rīga", kā arī Rīgas reklamēšanas kampaņā izmantotais elements - sirds ar aci.