Mārketinga komunikācijas kampaņa notiks zīmola LIVE RIGA ietvaros. Rīga tiks pozicionēta kā pilsēta, ko ir viegli sasniegt, bet emocionāli grūti atstāt. Kampaņas sauklis būs - Easy to go. Hard to leave.Tāpat tiks izmantots sauklis - You may leave. Your heart stays.
Vizuālais kampaņas motīvs būs cilvēka sirds, kas "aizkavējusies" Rīgā. Vizualizētā sirds, kurai ir acs, būs attēta dažādās Rīgas vietās, kur tā izbauda notiekošo, kamēr tās īpašnieks jau ir devies mājup. Kampaņa tiks papildināta ar stāstu par Rīgu kā vēsturisko Ziemassvētku eglītes tradīcijas dzimšanas vietu, kas saskaņā ar atsevišķiem nostāstiem notika pirms 490 gadiem.
Ziemas kampaņas aktivitātes izmaksās 898 000 latu. Biroja vadītājs Bertolts Fliks neatklāja, kura reklāmas aģentūra ir ziemas kampaņas autore.
“Es nezinu, bet, pat ja es zinātu, neteiktu. Ja tas ir vienīgais, kas jūs interesē, tad ejiet uz citu darbu strādāt,” B.Fliks atbildēja uz Dienas jautājumu.
Biroja pārstāve Antra Laumane uzsvēra, ka ziemas kampaņas ideju apmaksājusi kompānija airBaltic, un "es nevaru neko vairāk pateikt, ka Flika kungs". Viņa vien teica, ka ideja nav tikusi pasūtīta reklāmistam Ērikam Stendzeniekam. "Ja jūs vēlaties zināt, vai tas nav !Mooz [Ērika Stendzenieka aģentūra], tad tā tas nav. Tā nav vietējā aģentūra," sacīja A.Laumane. Domes "miljons" tikšot tērēts reklāmas izplatīšanai septiņās valstīs.
Atgādinām, ka zīmolu LIVE RIGA izstrādāja Vācijas kompānija Embassy un to apmaksāja airBaltic. Dome birojam šogad atvēlējusi miljonu, bet nākamajā gadā pašvaldības vadība iecerējusi Rīgas reklamēšanai atvēlēt piecus miljonus.
Ziemas kampaņas mērķi ir palielināt tūristu skaitu Rīgā un iedrošināt tūristus atgriezties Rīgā. Tāpat reklāmas veidotāji cer parādīt Rīgu kā atvērtu, dinamisku, draudzīgu un dzīvīgu pilsētu, kas atrodas tepat blakus.
"Rīgas tūrisma izaugsme ir viena no ļoti nedaudzām cerībām Latvijas atdzimšanai. Tūristi, kuri Rīgā un Latvijā vienas vizītes laikā atstāj vairākus simtus eiro, dos darbu mūsu viesnīcām, restorāniem, kultūras organizācijām un daudziem citiem. Laika mums atlicis maz, jo tūrisma industrija ir uz bankrota robežas. Tāpēc vajadzīga ļoti ātra un izcili mērķtiecīga rīcība tūristu piesaistei. Domāju, ka mūsu izvēlētie simboli - Rīgā palikusī sirds un stāsts par Ziemassvētku eglītes tradīcijas aizsākumu tieši Rīgā - ir pietiekami jaudīgi un labi konvertējami gan Rietumu, gan Austrumu tirgos," uzskata B.Fliks.
Jāpiemin, ka divās presei izplatītajās reklāmās vārda leave vietā redzams vārds live. Biroja pārstāve atzina, ka tā ir drukas kļūda, kas ieviesusies tādēļ, ka plakāti katrā valstī būs savā valodā un angliski nebūšot vispār.
(papildināts viss teksts)