Gribi izklaidēties, brauc ar taksi
Pievienot komentāru
Uzmanību!
Pieprasītā sadaļa var saturēt erotiskus materiālus, kuru apskatīšana atļauta tikai pilngadību sasniegušām personām.
Vai naktī jāpiedāvā sabiedriskais transports?
Jānis Dinevičs, Rīgas vicemērs (LSDSP)
"Nav jēga finansēt tukšus trolejbusus. Ikdienā var runāt vienīgi par pāris garākiem maršrutiem Juglas, Ķengaraga virzienā un varbūt vēl kaut kur pietiekami tālu. Par to varētu būt diskusijas, pieņemot nākamā gada budžetu. Manuprāt, tie, kas var atļauties nakts dzīvi, tie var atļauties arī izmantot taksometrus. Mūsu prioritāte ir rūpēties par maznodrošinātajiem."
Almers Ludviks, Rīgas vicemērs (LPP/LC)
"Rīgas dome nav konstatējusi, ka tāda problēma pastāv. Pirms pāris gadiem bija aicinājums nodrošināt sabiedrisko transportu naktī, bet noskaidrojās, ka tikai nelielam procentam rīdzinieku tas vajadzīgs. Šobrīd Rīgas domes rīcībā nav sūdzību vai iesniegumu par šādu problēmu. Uzskatu, ka šis jautājums netiks apspriests 2009.gada budžeta pieņemšanā."
Andrejs Požarnovs, RD Satiksmes komitejas priekšsēdētājS (TB/LNNK)
"Runājot par nakts dzīvi - tā ir katra cilvēka brīva izvēle. Tiem, kas naktī atgriežas no darba, būtu par iespējām tikt mājās jādiskutē ar savu darba devēju. Turklāt diezin vai nakts "kalpotāju" vadītāji atteiksies uzņemt šādus cilvēkus. Nakts transports ir ļoti dārgs prieks. Pieredze Skandināvijā rāda, ka daudz lētāk ir apmaksāt taksometru, nevis dažu pasažieru dēļ dzenāt tramvaju vai autobusu."
Iluta Bērziņa, uzņēmuma Rīgas satiksme preses sekretāre
"Pēc pieredzes ar iereibušiem demolētājiem, smēķēšanu un lamāšanos sabiedriskajā transportā naktī, patlaban ik pēc stundas ar tramvajiem un trolejbusiem naktī tiek vesti tikai Rīgas satiksmes darbinieki, un vadītāju pienākums nav uzņemt citus pasažierus. Tā kā pieprasījums nesedz izmaksas, šaubos, vai Rīgas pašvaldība ir tik bagāta, ka varētu atļauties dotēt pasažieru pārvadājumus naktī."
Sandra Sirmace naktskluba Kaļķu vārti direktore
"Darbiniekiem nodrošinām transportu. Atkal Rīgas pašvaldība iedzīvotāju vajadzības atrisinājusi uz privāto uzņēmumu rēķina. Vidēji mēnesī tērējam Ls 650, lai izvadātu darbiniekus pa mājām. Naktī strādā kādi 15. Darba grafiks tiek veidots, piemērojoties iespējām braukt mājās ar sabiedrisko transportu. Agrāk bija jūtams, ka kluba apmeklētāji gaida sabiedrisko transportu - visi vienlaikus atstāja klubu. Tagad tas ir grūtāk pamanāms.
Seko mums
Seko līdzi portāla Diena.lv jaunākajām ziņām arī sociālajos tīklos!
Ziņas e-pastā
Saņem Diena.lv aktuālās ziņas e-pastā!
10 komentāri
Gints
ras
otto_lv
eli
jop jop
Blondais zaķis
no Mežciema
kukainis
Nemesis
Taksi