Tomēr, kamēr nebūs ierobežojumi šim pasākumam, tikmēr kvalitāte neparādīsies,» uzsvēra A. Pakalniece. Viņa uzskata , ka noteikti vajadzētu samazināt mašīnu skaitu. Pēc A. Pakalnieces sacītā, esot pat iespējams izstrādāt formulu, ar kuras palīdzību noteikt kvotu, jo patlaban situācija esot tāda, ka viena mašīna esot aptuveni uz simts iedzīvotājiem, taču vajadzētu uz vienu būt aptuveni tūkstotim. Samazināt pilsētā mašīnu skaitu varētu arī vecuma ierobežojumu noteikšana.Latvijas Vieglo taksometru nozares darba devēju organizācijas priekšsēdētāja vietnieks un Smile TAXI Jūrmala valdes loceklis Aleksejs Ignatjevs lēš, ka Rīgā ir aptuveni 60 uzņēmumi, kuri sniedz taksometru pakalpojumus, taču tas esot krietni par daudz. Pēc viņa uzskatiem tikai kādi desmit saprot, kas īsti ir taksometru bizness, pārējie esot spekulanti, kuri pārdot licences privātajiem šoferiem.
Iesaka samazināt Rīgas taksometru skaitu
Lai varētu nodrošināt kvalitāti taksometru nozarē, jāievieš ierobežojumi, laikrakstam Dienas Bizness atzinusi a/s Rīgas taksometru parks komercdirektore Anita Pakalniece.«Šis ir tirgus, kur ne pašvaldība, ne likumdevējs nemaz nemēģina un šobrīd droši vien nemaz nespēj ieviest kaut kādus ierobežojumus, jo tie lielākoties ir nepopulāri.
Uzmanību!
Pieprasītā sadaļa var saturēt erotiskus materiālus, kuru apskatīšana atļauta tikai pilngadību sasniegušām personām.