Laika ziņas
Šodien
Apmācies
Rīgā +7 °C
Apmācies
Trešdiena, 2. oktobris
Skaidris, Ilma

Ieviešot e-talonu, priekšrocības zaudēs viena maršruta braukšanas kartes

Pievienot komentāru

0/1000 zīmes
NN
N
Nekadi GPS nav vajadzigi - jebkura transportaa vadiitajs ar pogu palaiz automatu, kas pazino pieturvietas nosaukumu - so informaaciju var izmantot arii e-talonu sistemaa. Jebkurs labs programeetajs zin, ko darit talak. Buutu tikai velesana no RS puses.
a.b.
a
Vai kaadam nav skaidrs,ko tagad staasta RS darbonji?Vajadziiga pieredzes apmainja un veelams siltaakaas zemees!!!Vienaa marshrutaa nevar braukt ar dazhaadiem transporta liidzekljiem,jo izraadaas,ka buushot baigie zaudeejumi.Peec vinju domaam viens cilveeks varees vienlaiciigi seedeet vai staaveet vairaakos transp.liidzekljos.Es domaaju pareizaakais buutu tieshaam ignoreet sho stulbumu un nepirkt biljetes liidz briidim ,kameer darbonji naak pie praata un pienjem sakariigus noteikumus.Pieredzi vinji var ieguut braucot muusu sab. transportaa pika stundaas un ne tikai.Mums ir skaidrs,kakaut kaa tie miljoni,ko izteereeja veicot visus nepaardomaatos jauninaajumus,ir jaaatguust un to var tikai uz brauceeju reekjina.
Lāpītāja.
L
Kas vēl nebūs.Labi atceros,ka Rīgas kungi vēl Kreitusa laikos brauca garos pieredzes apmaiņas ceļojumos piemēram, uz milzīgajām Latiņamerikas un Āzijas metropolēm pētīt pilsētas transporta funkcionēšanu,kaut gan tepat blakus Prāgāir normāla laika biļešu sistēma,kas ir domāta un ir ērta cilvēkiem,bet pēc10 gadu braukalēšanas šie izperējuši šito vanckaru,kas jau savā koncepcijā ir domāts tikai neērtību radīšanai un naudas nokāšanai. Cik ilgi mēs to RD un viņas uzņēmumu nekaunību cietīsim,beidzot būtu jāsāk kaut kādas pilsoniskās nepakļaušanās akcijas.Ja mēsbūtu solidārāka nācija,tad to varētu dabūt gatavu,piemēram sarunātu visi tajāe-biļetesieviešanas dienā NEVIENS!!!!!! nepērk biļētes, viss transports pilns un NEVIENAM nav biļetes,nevienā transporta līdzeklī.....nu nespētu viņi no visiem iekasētsoda naudu, nav tādu spēku.....nāktosviņiem sāktbeidzot domāt,par tocik ilgi var čakarēt cilvēkus.
talons
t
ETALONS = paraugmērs e-TALONS = ????
Andrejs
A
Vēl viens stāsts, kas varētu palīdzēt RS dariniekiem ietaupīt komandējuma naudu. Pagājušā gada vasarā biju Londonā. Pirms ceļojuma ieskatījos Londonas transporta web lapā www.tflgov.uk. Londonā jau vairākus gadus darbojas elektronisko biļešu sistēma OYSTER Card. Jebkurš par 3 mārciņām var iegādāties karti, kurā var ieskaitīt noteiktu naudas summu vai dažāda perioda aboneta biļetes. Bez tam darrbojas Price Capping princips, t.i. vienalga cik daudz brauc, dienā neiztērējas vairāk par dienas biļetes cenu. Elektronisko biļešu lietošana tiek stimulēta ļoti agresīvi. Vienreizējā papīra biļete maksā 2 - 4 reizes dārgāk. Kartes derīguma termiņš nekādi nav ierobežots. Bez tam karti jebkurā laikā var atdot atpakaļ saņemot visu naudu t.sk. 3 mārcijas ķīlas naudu. Web lapā uzzināju, ka manam bērnam pienākas skolēna karte, ko turpat varēju pasūtīt. Skolēna karte derīga līdz 15 gadu vecumam,starp citu ne tikai Londonas skolu skolēniem, un ar to var pa puscenu braukt pazemes un virszemes vilcienos, bet autobusos bez maksas. Kas ir maksa par bagāžas parvadāšanu, ne londonieši, ne tūristi nezin. Visas šīs OYSTER kartes priekšrocības arī izmantoju un neizjutu nekādas neērtības, bet no līdzšinējiem rakstiem un RS informācijas rodas sajūta, RS un domnieki atradīs iespēju, kā labi iecerēto pasākumu sarežģīt un sabojāt.
k
notiks ebiļetes pārbaude? Vai nebūs baigās strīdēšanās?
Anita
A
Tikai loģiski būtu 1., 3., 8., maršruta tramvaju grafiku pārtaisīt un laist tos vismaz 4 reizes stundā. Bet loģika laikam mūsu valstī nav stiprā puse nevienā jomā. Kā tikai iedzīvoties uz darba ļaužu rēķina.
laucinieks
l
Kāpēc papīra biļetes varēs nopirkt tikai pie transporta vadītāja? Ja man, piemēram, reizi 4-os mēnešos jābrauc uz Rīgu uz Stradiņiem pārbaudīties, kāpēc nevarēsu kioskā nopirkt 2 tramvaja biļetes (līdz Agenskalnam un atpakaļ) nepārmaksājot 20 sant. ???
Ratovia-jin
R
"Lai izlemtu, kā rīkoties, RS lūgts izpētīt, kā citās valstīs risina šo jautājumu." Atraduši gan, ko "pētīt". Tas jautājums sen un krietni labāk ir atrisināts daudzās citās vietās. Varu konkrēti pastāstīt par Tokiju, kur tas iet kā smērēts vismaz jau gadus četrus. Ir brīvi nopērkamas divu firmu elektroniskās "bezkontakta" kartes ("PASMO card" un "SUICA card"), kas ir lietojamas praktiski bez jebkādiem ierobežojumiem visā Tokijā un ar to saplūdušajās lielpilsētās (Jokohama, Kawasaki, Kanagawa utt.)-tā saucamā Tokyo metropolitan area, ap 40 miljonu cilvēku. Kartes lietojamas ļoti ērti, vairums japāņu tās nemaz neņem laukā no makiem, tikai novicina gar sensoru, ieejot caur barjeras vārtiņiem stacijās. Naudas summu tajās var papildināt staciju biļešu automātos, nekādu problēmu. Atšķirībā no Rīgā "izgudrotās" shēmas: 1) kartes var pirkt pilnīgi anonīmi, nevienam nav nekādas vajadzības zināt, kā mani sauc, kurā gadā esmu dzimis, vai arī kāds manai vecmāmiņai bija meitas vārds (kāpēc gan?!). To, ka līdzīgas lietas nez kāpēc grib zināt Rīgā, var uzskatīt par neveselīgu ziņkārību (labākajā gadījumā). 2) neviens kartes lietošanu netaisās ar varu uzspiest - tas ir pilnīgi brīvprātīgs pasākums. Paralēli it visur var izmantot arī papīra biļetes (piemēram, tūrists, kas iebraucis uz vienu dienu). 3) par kartes lietošanu nav pilnīgi nekādas papildus maksas, 4) kartes lietošana nekādā mērā neierobežo transporta līdzekļu izvēli (atšķirībā no šajā rakstā minētās "problēmas", ka tagad man obligāti būs jāgaida varbūt pusstundu vai vairāk tieši sava maršruta autobuss, kaut arī es mierīgi, un nesagādājot Rīgas satiksmei nekādus zaudējumus, varētu nobraukt tās pašas pieturas ar kādu citu RS piederoša maršruta transportu. Ar šo ceru, ka esmu aiztaupījis kādiem 5 RS ierēdņiem dārgu pētniecisku ceļojumu uz Japānu. Lūgtu ietaupīto naudu ziedot labdarībai. Paldies.
tādi esam
t
KĀRTĒJAIS DOMES IDIOTISMS. Kāpēc tas vajadzīgs, ar ko pašreizējā sistēma bija sliktāka? Kam šajā projektā vajadzēja nopelnīt?Cik viss tas maksāja no nodokļu maksātāju kabatām? Vai kāds biedzot saprotamā un cilvēciskā valodā var aprakstīt, kā viss tas murgs funkcionēs?
K.
K
99% ka Rīgas Dome piedāvās likvidēt ne vien "divdomīgos" tramvaja maršrutus, piemēram, 1., 3., 5., 8., 9. , bet arī vairākus "garos" autobusu un trolejbusu maršrutus. Ja būtu iespējams, varbūt kāds no domniekiem varētu piedāvāt, piemēram, pie Bērnu pasaules vecās Sporta pils vietā ierīkot tramvaja, trolejbusa un autobusa galapunku, lai rīdzinieki pārsēžas un brauc tālāk ar citu transporta līdzekli
Andrievs
A
"Lai izlemtu, kā rīkoties, RS lūgts izpētīt, kā citās valstīs risina šo jautājumu." Neizdosies izpētīt, kungi, ja nu vienīgi NVS. Citur pasaulē tāda problēma nepastāv. Cilvēks maksā nevis par braukšanu noteikta maršruta autobusā, tramvajā vai vilcienā, bet par aizvešanu no viena punkta uz otru neatkarīgi ar cik un kādiem transporta līdzekļiem jābrauc. Ja nu kādam RS darbonim vai domniekam sagribētos paceļot, iesaku viņam vispirms kopā ar ģimeni no Imantas vai Juglas izmantojot sabiedrisko transportu aizbraukt uz Zooloģisko dārzu, pēc tam uz Krasta ielas Lido, uz lidostu braukt ar autobusu nevis ar dienesta auto vai taksi līdzi ņemot čemodānu, kas lielāks par kabatas portfeli. Pēc tam to pašu izdarīt, piemēram, Berlīnē, apskatīties, cik tur maksā mēnešbiļete autobusam,tramvajam pazemes vilcienam, piepilsētas vilcienam un reģionāleksprešiem kopā.
Kristīne
K
8. maršruta tramvajs (Mežaparks - Centrāltirgus - Tapešu iela) darbdienās kursē praktiski reizi stundā. Nelabvēlīgos laika apstākļos iespējamā kavēšanās var saniegt 15 min. Kā rīkoties? Vai pirkt mēneša biļeti vienam maršrutam kā līdz šim vai diviem - 11. un 2. , lai nikļutu darbā? Bet ja nu nāk astotais ?
shumis502
s
nah*** prieks kam tadus meslus vajag?
@@
@
Kungi nav pārēdušies, viņi rēķina, kādam jābūt tarifam, lai tie, kam braucot katru dienu uz darbu 3 reizes jāpārsēžas, neiegūtu kādas priekšrocības.

Uzmanību!

Pieprasītā sadaļa var saturēt erotiskus materiālus, kuru apskatīšana atļauta tikai pilngadību sasniegušām personām.

Seko mums

Seko līdzi portāla Diena.lv jaunākajām ziņām arī sociālajos tīklos!

Ziņas e-pastā

Saņem Diena.lv aktuālās ziņas e-pastā!

LAIKRAKSTA DIENA PUBLIKĀCIJAS

Vairāk LAIKRAKSTA DIENA PUBLIKĀCIJAS


Aktuāli


Ziņas

Vairāk Ziņas


Politika

Vairāk Politika


Rīgā

Vairāk Rīgā


Novados

Vairāk Novados


Kriminālziņas

Vairāk Kriminālziņas