Šis tilts savulaik būvēts pēc padomju laika metodēm, kas mūsdienās vairs nav aktuālas - tas veidots kā saliekams tilts.
'Uz vietas ir betonēti tikai stabi, un visas pārējās konstrukcijas ir atvestas, tajā skaitā rīģeļi, kas sastāv no divām daļām. Mūsdienās tā vairs netaisa," teica Jakrins. Viņš uzsvēra, ka galvaspilsētā nav iespējams šo tiltu nojaukt un plānot jauna celtniecību, jo pārvadu pār dzelzceļu ir maz un jauna tilta izstrādes laikā situācija satiksmē būtu ilgstoši pārāk apgrūtināta un neapskaužama.
"Tāpēc sarežģītos remontdarbus faktiski esam spiesti veikt uz tādiem tiltiem, kādi ir," atzina departamenta pārstāvis.
Vienlaikus viņš uzsvēra, ka par Deglava ielas pārvada nestspēju nav jābažījas un tā esot pietiekama pat sastrēgumu laikā.
Jau vēstīts, ka pagājušajā nedēļā apturēti būvdarbi uz Augusta Deglava ielas satiksmes pārvada, jo, veicot tilta balstu remontdarbus, atklāti defekti, kuru novēršana netika paredzēta pārvada pārbūves būvprojektā. Būvdarbi objektā tiek apturēti līdz esošo pārbūves risinājumu izmaiņu izstrādei, kas solīti maija sākumā.
Drošības nolūkos no 10. aprīļa kravas transportlīdzekļiem, kas brauc pāri tiltam, ir noteikts masas ierobežojums 30 tonnas.
Sabiedriskā transporta un privātā transporta kustība gan netiek ietekmēta.
Tilta balstu bojājumi tika konstatēti pēc tam, kad tika demontētas zem pārvada esošās noliktavas. Iepriekš šie balsti nebija pieejami, jo kalpoja kā noliktavu starpsienas.
Pārvada pārbūvi par 4,27 miljoniem eiro veic lietuviešu uzņēmums AS Kauno tiltai pēc SIA Inženierbūve izstrādātā būvprojekta.
Z Līvmane
Mans vārds
Khm