Politiķis uzsvēra, ka ar Zemitāna tilta pārbūvi ir sākti Rīgas tiltu kapitālie remonti. Viņaprāt, esot redzams, ka darbi strauji virzās uz priekšu. Tiltu pārbūve nav tāds process, ko var paveikt dažās nedēļās, pauda Ķirsis, papildinot, ka pirms reālu būvdarbu uzsākšanas ir daudz neredzamā darba - sarunas ar valdību par finansējumu, projektēšana un citi.
Pašlaik Rīgā tiek būvēti jauni tilti - top Kundziņsalas pārvads, drīz sāksies Dienvidu tilta ceturtās kārtas darbi. Tāpat kapitālais remonts plānots VEF jeb Gaisa tiltam un Vairoga ielas pārvadam.
Ķirsis solīja, ka darbi tiks plānoti secīgi, lai tos pavadošie satiksmes ierobežojumi, kas skar visus satiksmes dalībniekus, atstātu iespējami mazāku ietekmi uz pilsētu.
Rīgā šoruden ir sākušies Jorģa Zemitāna tilta pārbūves darbi. Būvdarbu zonas aprīkošana ar atbilstošām ceļa zīmēm, ceļa horizontālo apzīmējumu un norobežojošajiem elementiem notiks pakāpeniski, tādēļ sākuma periodā sastrēguma stundās satiksmi regulēs satiksmes regulētāji.
Plānots, ka Zemitāna tilta pārbūve varētu aizņemt aptuveni pusotru gadu no būvdarbu sākšanas brīža.
Vasarā Rīgas dome ārkārtas sēdē nolēma aizņemties 20,5 miljonus eiro Zemitāna tilta pārbūvei.
Kopumā tilta pārbūve izmaksās līdz 24,2 miljoniem eiro. No tiem pašvaldības līdzfinansējums plānots 3,6 miljoni eiro.