Laikraksta aptaujātie tūrisma nozares pārstāvji par būtiskākiem gan saukuši citus iemeslus - garās brīvdienas Krievijā un atvieglojumus vīzu saņemšanai. "Lielākais Rīgas domes nopelns tūrisma attīstībā nav Live Rīga kampaņa, bet pozitīvā dialoga sākšana un Rīgas, Latvijas publicitāte Krievijas politiskajās aprindās un pēc tam masu medijos," šādu viedokli paudis Tūrisma attīstības valsts aģentūras NVS tirgus speciālists Armands Muižnieks. Tajā pašā laikā esot viesnīcas, kas solītos viesus tā arī nav redzējušas.
Maskavas ielās un medijos Rīgas reklāmu, kas projekta Live Rīga ietvaros Krievijas tirgū izmaksāja 174 998 latus, Dienas sastaptie viesi no Krievijas neesot redzējuši. "Man Rīga ir mīļa pilsēta jau no padomju laikiem. Tagad, kad braucām sagaidīt Jauno gadu uz Helsinkiem, kā var neapmeklēt Tallinu un Rīgu, divas ļoti skaistas pilsētas?!" par ierašanās iemesliem teicis Jurijs, kurš ceļo kopā ar draugiem.
Latvijas vēstniecības Krievijā pārstāve Karina Kovale minējusi, ka kampaņa bijusi nozīmīga, taču ir arī citas aktivitātes. Tūristu pieaugumu būtiski ietekmē vēstniecības jaunievedums - ceļojumu dokumentu formēšana, izmantojot kurjerpastu.
Visu Matīsa Arnicāna rakstu "Mīļa un zināma arī bez reklāmām" lasiet piektdienas laikrakstā Diena vai sadaļā Šodien laikrakstā.