Laika ziņas
Šodien
Apmācies
Rīgā +3 °C
Apmācies
Otrdiena, 19. novembris
Liza, Līze, Elizabete, Betija

Luksoforu optimizācija Dienvidu tilta sastrēgumus neatrisinās

Pievienot komentāru

0/1000 zīmes
KXX
K
Sāks kaisīt sāli vairāk, un tas uzbēruma malas balstošais betona mūris sadrups pēc 2 gadiem no sāls.
@
@
Nemazinās, nemazinās. Jo projektētājam abas rokas bijušas kreisās.
zvirbulēns
z
Precizējums. Tā samaksa jānosaka par uzbraukšanu uz visiem Rīgas tiltiem.:))) P.S. Es nekad neesmu sapratis, nu ko visi visu laiku kaut kur brauc.
zvirbulēns
z
Lai atrisinātu sastrēgumu problēmas, par uzbraukšanu uz tilta no braucēja jāiekāsē 5 Ls. Sastrēgumi nebūs, biedri, jo izrādīsies, ka tūkstošiem braucēju nemaz nav vajadzība braukt :)))
J
J
Baložu pagriezienā sastrēgums nav mainījies un tam nav nekāda sakara ar dienvidu tiltu. Fotogrāfijā redzamajā krustojumā risinājums būtu luksofors ar zaļo bultu pa kreisi. Par tām norādēm gan muļķības - kaut kā nemanīju norādi, kurā vietā no Bukaišu ielas jānogriežas uz Dienvidu tiltu.
I
I
21.gadsimts - uzbūvējam, palaižam un tad konstatējam, ka ir pilnība pa... , tad sākam domāt par optimizāciju. Tādu lietu kā plūsmas modelēšana, jau neviens nav dzirdējis, jo datori jau mums ir deficīts. Būtu iedevuši RTU studentiem kursa darbu modelēšana uztaisīt, ja negribēja naudu tērēt :)
mass
m
Vanšu tiltam būtu perfekti, ja būtu viena josla, kas no Pārdaugavas virziena uzreiz novirzītu plūsmu uz 11.Novembra krastmalu gar Prezidenta pili.
P.Leiškalns
P
Rīgā nav tik daudz problēmu tiltos, kā nobrauktuvēs no tiem (sastrēgums veidojas uz tilta un uzreiz aiz tā) un uzbrauktuvēs uz tiem (sastrēgums veidojas pirms tilta). uzbrauktuves un nobrauktuves, ja ir pietiekama vieta, ir iespējams izveidot ar daudz lētākām metodēm, nekā būvejot jaunu laidumu pār upi. Ja skatām, piemēram Vanšu tiltu labajā krastā - pats minimālais, lai atvieglotu uzbraukšanu uz tā - luksofors uz Valdemāra - Citadfeles stūra tikai 2 no centra ejošajām joslām ar 11 sekunžu kavējumu pēc Kronvalda krustojuma luksofora. Nedaudz labāk jau būtu, ja izbūvētu uzbraucienu uz tilta no Eksporta ielas un nobraucienu no tā uz 11.Novembra krastmalu ar apgriešanās vietu tur, kur tā bija Pontontilta laikā. Lai tālāk neveidotos sastrēgumi Ziemeļu virzienā, Eksporta ielas pamatbrauktuve aiz Elizabetes krustojuma ir jāpārceļ pa kreisi starp tramvaja sliedēm un ostas teritoriju un tālāk jāpaplašina Lugažu iela līdz 2 joslām katrā virzienē, ar iespēju izgriezt uz Ganību dambja pa kreisi no abām joslām. Salu tilts - nobraukšana - labais krasts - iespēja griezt pa labu uzreiz uz Maskavas ielu (nedaudz sare''gīti, jo jāsaglabā gājēju tunelis, bet nav neiespējami); Pirms Gogoļa ielas krustojuma - jāveido papildus josla , lai 2 joslās varētu apbraukt sabiedrisko transportu, kas iet pa kreisi. Nobraukšana uz Krasta ielas virzienā uz centru - daļēji slēgt Krasta ielas labo malējo joslu, lai no tilta nākošajām būtu iespēja iekļauties plūsmā. Salu tilts - kreisais krasts - nobraukšana Mūkusalas ielas virzienā - pirms nobrauktuves pieslēguma pie apļa, slēgt apļa labo malējo joslu, lai no tilta nākošajām būtu iespēja iekļauties plūsmā. Iebraukšana aplī no Volvo centra puses - vispār tur vajadzētu pirmsapļa sektoru, bet šobrīd tas varētu būt sarežģīti, jo tas daļēji būtu izvietojums uz veikala Maksima stāvvietu laukuma, bet, ņemot vērē mūsu plānošanas tempus, tā varētu būt jau privatizēta teritorija. Ja tas nav iespējams, tad nepieciešams pirms pieslēguma vismaz daļēji slēgt apļa labo malējo joslu, lai Volvo centra puses nākošajām būtu iespēja iekļauties plūsmā (tur gan ir salīdzinoši īss miksēšanās posms, lai pa apli no Mūkusalas ielas puses nākošie varētu pārkārtoties braukšanai Bauskas virzienā, tomēr tas ir iespējams situācija krietni uzlabotos. Bet nu šobrīd jau vienalga svarīgākais ir sakārtot pieslēgumus, lai nodrošinātu iespēju gūt labumu no Dienvidu tilta.
ķekavietis
ķ
Pie Baložu pagrieziena kāds sastrēgums bij tāds palika.... Ja sākat domāt par luksaforu kaut kādu optimizāciju vai pārprogrammēšanu, tad varbūt arī padomājiet, lūdzu, arī par šo autobusa pieturu (skatīt foto), kas pretī tramvaja galapunkta pieturai.... katru rītu tur apstājas autobuss un sastrēgums uz Rīgas pusi gatavs, jo iet no Unibankas puses plūsma un arī no bildē redzamā pagrieziena brauc ārā auto Rīgas virziena... uztaisiet vienkaršu kabatiņu autobusiem un viss...... nu nevar likt pieturu uzreiz aiz krustojuma, pie tam ceļš tur pašaurs, lai samainītos vēl ar pretim braucošajiem....
zvirbulēns
z
Ja luksafori traucē braukt, tie jānozāģē, biedri, bet, ja tik un tā nevar pabraukt, tad jālido vai jāiet kājām :)))
es
e
kā vienmēr - rejam
Zanii
Z
Un sastrēguma laikā labāk uz tilta nebūt....jo viņš it kā esot šķībs...:))
aa
a
vajadzēja mierīgi uzstutēt veco pontontiltu... būtu tāds pat efekts.
Zanii
Z
Izskatās,ka tas tilts ir nevajadzīgs...jo pievadceļi jau ir šauri un neizbūvēti...vajadzēja pievadceļus no sākuma izkonstruēt un pēc tam būvēt tiltu... Vispār satiksme uz ķekavu ir kļuvusi daudz sarežģītāka... Visur salikti luksafori, kas veido garas rindas un sastrēgumus....:) Piemēram pie Baložu pagrieziena...
zvirbulēns
z
Ja tilts rada sastrēgumus, tas ir jānojauc, biedri! :)))

Uzmanību!

Pieprasītā sadaļa var saturēt erotiskus materiālus, kuru apskatīšana atļauta tikai pilngadību sasniegušām personām.

Seko mums

Seko līdzi portāla Diena.lv jaunākajām ziņām arī sociālajos tīklos!

Ziņas e-pastā

Saņem Diena.lv aktuālās ziņas e-pastā!

LAIKRAKSTA DIENA PUBLIKĀCIJAS

Vairāk LAIKRAKSTA DIENA PUBLIKĀCIJAS


Aktuāli

Mūžībā devies Andorijs Dārziņš

Andorijs Dārziņš 16.01.1953. – 17.11.2024. Atvadīšanās piektdien, 22. novembrī, plkst. 14.00 Rīgas Kremācijas centra mazajā zālē. Tuvinieki

Bijušo čekistu nav

Jānis Ādamsons par ministru un sabiedriskā izlīguma ideju 1994. gadā.

Ziņas

Vairāk Ziņas


Politika

Vairāk Politika


Rīgā

Vairāk Rīgā


Novados

Vairāk Novados


Kriminālziņas

Vairāk Kriminālziņas