“Tad, kad bija treknais gads, bija citas problēmas. Tad vajadzēja pieprasīt, lai mēs visu dokumentāciju savedam kārtībā. Bet pa šo laiku, kā zinām, budžets netika palielināts, budžets tika griezts,” norāda A.Kļaviņš.
Viņš arī stāsta, ka joprojām rit darbs pie dokumentu kārtošanas. “Strādājam, kārtojam dokumentāciju,” izteikumos strups ir A.Kļaviņš. Viņš arī apgalvo, ka, līdzko ar dokumentāciju viss būs kārtībā, tiks sākta iepirkuma procedūra, kas arī parādīs precīzu nepieciešamo summu veloceliņa pabeigšanai. Kad būs zināma summa, varēšot spriest, kurā brīdī veloceliņš tiks vai netiks pabeigts.
Diena.lv jau rakstīja, ka pērn rudenī bija iecerēts atklāt Mārupītes veloceliņu, kas sāktos pie Vanšu tilta, vestu pa Pārdaugavas zaļajām teritorijām līdz pat Bieriņiem pie Jūrmalas šosejas. Tomēr tā būvniecība vasarā tika apturēta, jo Vides aizsardzības klubs izteica bažas, ka, izbūvējot veloceliņu, tiek iznīcināts īpaši aizsargājams melnalkšņu staignājs. Dabas sargi bija pārliecināti, ka Mārupītes krastā izveidoti uzbērumi, kas maina līdzšinējo hidroloģisko situāciju, un koki var nokalst. Savukārt Vides departamentā bija pārliecināti, ka kokiem kaitējums nav nodarīts. Veiktajā dienesta pārbaudē atklājās, ka veloceliņa izbūve notikusi, neievērojot procedūru, tajā skaitā, pirms veloceliņa izbūves netika saņemta būvatļauja darbu veikšanai.