Uz estakādes pār Maskavas ielu jau novietotas statnes, kuras paredzētas prettrokšņa sienu uzstādīšanai un izraisījušas iedzīvotāju interesi.
Dišlere informēja, ka uz Dienvidu tilta otrās kārtas jeb Slāvu transporta maģistrālā mezgla prettrokšņu sienas plānots pagarināt par kopējo laukumu vairāk nekā 3000 kvadrātmetru, un to kopējā platība sasniegs gandrīz 10 000 kvadrātmetru. Garumu metros noteikt esot sarežģīti, jo barjeru augstums ir atšķirīgs.
Satiksmes departaments jau iepriekš ziņoja, ka pērnā gada jūnijā, pabeidzot Slāvu maģistrālā transporta mezgla būvniecību, radusies finanšu ekonomija. Tā kā būvniecības izmaksas 2010.gadā bija zemākas, nekā sākotnēji plānots, atlikušais finansējums tiek ieguldīts, lai uzlabotu maģistrāles tuvumā esošās ielas un padarītu transporta mezglu ērtāk lietojamu.
Ielu remontdarbiem patlaban ir tehniskais pārtraukums. Būvdarbi pie Dienvidu tilta labā krasta pieejas tiks atjaunoti pavasarī, kad būs piemēroti laika apstākļi.