Laika ziņas
Šodien
Skaidrs
Rīgā +8 °C
Skaidrs
Piektdiena, 15. novembris
Undīne, Leopolds, Unda

papildināta (17:52) - Rīgas satiksmes šoferiem mācīs, kā izturēties pret riteņbraucējiem

Pievienot komentāru

0/1000 zīmes
Uldis
U
Paliku parādā par skolas ielas celiņu. Bīstams viņš ir tāpēc, ka ne gājēji, ne autovadītāji, kaas grib tikt stāvvietās neskatās, vai pa celiņu kāds nebrauc. Nezinu, varbūt ir grūti redzēt (ar auto tur neesmu bijis), jo gar celiņu ierīkots stāvlaukums.
Uldis
U
Jā, es to "celiņu" izpētīju. Tikt uz viņa var tikt riteni nesot rokām, aizved viņš kaut kur Iļģuciema virzienā, segums - kaut kas pa vidu starp sabrukušu asfaltu un granti, Un kur tad ir tas rupjais CSN pārkāpums? Zīmes neievērošana? Autovadītāji, protams, nekad neizdara neatļautus pagriezienus, uz tilta brauc pa joslām (tik, cik ir uzzīmētas), nepārkāpj atļauto ātrumu, palaiž gājējus uz pārejām, nenesās krustojumos uz "dzeltenā", utt.
uldim
u
rupjš csn pārkāpums ir atrasties tur, kur pēc noteikumiem atrasties ir aizliegts. un tas ir uz tilta braucamās daļas. autovadītāji tomēr mazāk atrodas tur, kur tas viņiem aizliegts - pa vilciena sliedēm nebraukā, pa gājēju celiņiem arī reti.
  • 0
  • 1
Uldis
U
Ieteiktu autovadītājiem padomāt par šādu lietu. Velo ātruma starpība ar auto ir mazāka nekā ar gājējiem. 60/30 ir 2/1. 30/5 ir 6/1. Riteņbraucēji (tāpat kā visi citi satiksmes dalībnieki) izvēlas maršrutu ar mazāko pretestību. Dažiem tā ir ietve, citiem iela. Pats braucu pa ielu (izņemot skolas ielas veloceliņu, kurš starp citu ir ļoti bīstams) - maršrutu Imanta - vef veicu pusstundā, arī sastrēguma laikā. Pa ietvi vajag vismaz stundu vai pat vairāk. Un par Vanšu tiltu - uzlikt zīmi nav liela māksla. Ko dsrīt, ja man nevajag tikt uz Ķīpsalu? Un vispār, kā uz tā trotuāra tikt braucot no centra vai pārdaugavas pusi?
vēl uldim
v
un ko vispār nozīmē "Riteņbraucēji (tāpat kā visi citi satiksmes dalībnieki) izvēlas maršrutu ar mazāko pretestību."???? es kā satiksmes dalībniece, nebraucu pa ietvi, ja ir sastrēgums, jo tur mazāka pretestība. un nebraucu pa sliedēm, un nebraucu pa vienvirziena ielu pretējā virzienā, un nebraucu pa taisno cauri parkam, jo tuvāk. un kā kājāmgājēja, kā jau minēju, neeju pāri vanšu tiltam pa braucamo daļu, jo man, redz, ķīpsalu nevajag, un neskrienu pāri jūrmalas šosejai neatļautās vietās, un nenesos pāri brīvības ielai pie sarkanā sastrēgumstundās un un un... savukārt jūs, velosipēdisti, kā reizi ejiet mazāko pretestības ceļu, un nerēķinaties ar citiem satiksmes dalībniekiem, un rupji pārkāpjiet noteikumus, jo jums nezin kāpēc pienākas. vajag sākt vienreiz jūs sodīt par noteikumu pārkāpšanu, tad varbūt jūs sapratīsiet, ka citi arī ir cilvēki.
  • 0
  • 1
uldim
u
cilvēk mīļais, nevajag par to vanšu tiltu! ko nozīmē, ka jums nevajag uz ķīpsalu? nu tad sekojot celiņam, nobrauksiet lejā, un tad atkal augšā - tāpat kā gājēji. ja es eju ar kājām pāri pa tiltu (ko daru ļoti bieži), man ko, arī iet pa braucamo daļu, jo redz, uz ķīpsalu man nevajag? pirms rakstiet bullšitu, izpētiet, kā tas celiņš iet, nevis mauciet taisni pāri tiltam pa braucamo daļu, jo redz tā ir ērtāk.
  • 0
  • 1
Ieva
I
Lai gan, protams, arī gājējiem jāprotas, un jārēķinās ar ietves platumu. Jo staigāt diviem ar sadotām rokām (ja vien nav runa par vecāku ar mazu bērnu) vai pat trijiem, aizņemot vairāk nekā pusi ietves (nu ir mums Rīgā daudz šauru ieliņu) ir maigi sakot nepieklājīgi.
Vārds
V
un vēl gājēji regulāri aizņem veloceliņus, un ne tikai nepavācas malā, kad brauc velo, bet vēl gānās. vispār, kad tā padomā, visi pie mums nepieklājīgi, un neviens neievēro noteikumus.
  • 0
  • 0
Ieva > wtf
I
Īpaši vietās, kur tiem gājējiem, arī ar bērnu ratiem, ir atstāts tik maz vietas, ka rati tajos neietilpst. Viss velosipēdistu labā! Un , ko, skrituļslidotājiem vēl vienu celiņu? Jo viņi iespējams ir pat bīstamāki par velosipēdistiem, bet par transportlīdzekli slidas nekādi nenosauksi.... Vienkārši pirmkārt jābūt principam: ja nemāki izlavierēt starp gājējiem, tad brauc pa sētu. Un pilnīgi vienalga vai ar velosipēdu, vai skrituļslidām.
cieni velo
c
prevencija ir šadiem RS šoferiem pieturā iedot bietē publiski, ja nekas cits nelīdz un ķiegelis priekšēja stiklā
wtf
w
Vacija velo aizliegts braukt pa ietvem. Latvija aizliegts braukt pa ielu, ja blakus ir velocels. Latvija ir loti bistami braukt pa ielam jo notekudenu kolektoru vietas ir bedres, smago transportlidzeklu 'sliedes', nemaz nerunajot par lukam bez vakiem.
wtf
w
Ari man ka velosipedistam ar autovaditaja tiesibam ir zinami csn un man biezi trauce citi velo vaditaji kas tos nezin. Piemeram tie kas brauc blakus viens otram nevis viens aiz otra. Vel besi skritulslidotaji un mates ar bernu ratiem uz veloceliem.
alias
a
Jāsāk no otras puses, tieši tā - satiksmes noteikumi un tolerance jāiemāca riteņbraucējiem. Šobrīd visneaudzinātākie un visneaprēķināmākie satiksmes dalībnieki. Skriešana pāri uz sarkano, braukšana pa ielu, ja blakus veloceliņš, lidošana virsū gājējiem u.t.t. Nu un vēl jautrā satiksmes noteikumu traktēšana - uz veloceliņa sarkanais, gājējiem zaļais. Tātad pilnā ātrumā pāri gājēju pārejai. Un pilnīgi vienalga, kas rakstīts noteikumos.
Ieva
I
Un kas mācīs velosipēdistus, ka gājēji arī ir cilvēki?
ooo
o
Vai Rīgas velosipēdisti nebūtu tik laipni un nevāktos irst no gājējiem paredzētiem trotuāriem uz viņiem paredzētajām ielām.Riteņnieku attiecības ar autovadītājiem nav gājēju problēma.
starp citu
s
skolas ielā, piemēram, ir izbūvēts veloceliņš, kas velobraucējiem nebūt netraucē braukt gan pa gājēju ietvi, gan pa braucamo daļu. nesen gandrīz vienu velokurjeru nobraucu, braucot ārā no stāvvietas - paskatījos, ka mašīnu nav, un griezu ārā, labi zinot, ka pa kreisi riteņbraucēji nevar būt. izrādījās, ka var, turklāt ĻOTI ātri braucoši. faktiski pat ne es gandrīz viņam uzbraucu, šis pats gandrīz ietriecās man mašīnas spārnā. un tagad jautājums zinošākiem - riteņbraucējs klaji pārkāpa noteikumus, neatrazdamies uz sev paredzētā celiņa. ja es būtu apskādējusi viņu ar mašīnu, kurš būtu vainīgs? atkal autovadītājs, tikai tāpēc, ka mašīna ir drošāks satiksmes līdzeklis vai kā?
  • 1
  • 2
Turpats
T
Jautājums ir uzdevis pareizu jautājumu. Vispār lielākā velosipēdistu daļa nemaz nezina par CSN eksistenci, bet tie kas ir dzirdējuši par šiem noteikumiem, ir pārsteigti par to, ka arī uz velosipēdistiem šie noteikumi atticas. Tā vien gribas rakstīt -velosiBēdisti.
Vārds
V
Vācijā velosipēdistus par satiksmes noteikumu pārkāpšanu soda tāpat kā autovadītājus, līdz pat tam, ka atņem autovadīšanas tiesības (tam gan vajag pamatīgu pārkāpumu, teiksim braukšanu ārprātīgā pārpālī). Ja policija arī Latvijā sāktu sodīt velosipēdistus par noteikumu neievērošanu (tipiskākais gadījums - CSN aizliedz atrasties uz braucamās daļas, ja blakus iet veloceliņš), tad šie ātri vien saprastu, ka noteikumi attiecas arī uz viņiem.
  • 7
  • 0
jautājums
j
bet vai velosipēdistiem satiksmes noteikumus mācīs? nevarētu teikt, ka vairums no viņiem tos ievērotu un respektētu citus satiksmes dalībniekus.

Uzmanību!

Pieprasītā sadaļa var saturēt erotiskus materiālus, kuru apskatīšana atļauta tikai pilngadību sasniegušām personām.

Seko mums

Seko līdzi portāla Diena.lv jaunākajām ziņām arī sociālajos tīklos!

Ziņas e-pastā

Saņem Diena.lv aktuālās ziņas e-pastā!

LAIKRAKSTA DIENA PUBLIKĀCIJAS

Vairāk LAIKRAKSTA DIENA PUBLIKĀCIJAS


Aktuāli


Ziņas

Vairāk Ziņas


Politika

Vairāk Politika


Rīgā

Vairāk Rīgā


Novados

Vairāk Novados


Kriminālziņas

Vairāk Kriminālziņas