Zaķis klāstīja, ka septembrī saņemtajiem trim zemās grīdas tramvajiem, tāpat kā iepriekš saņemtajam pirmajam zemās grīdas tramvajam, ir jāiziet noteikts cikls, lai tos varētu nodot ekspluatācijā. Sākotnēji zemās grīdas tramvaji tiek nogādāti depo, savukārt pēc ievešanas tramvaju depo jaunajiem zemās grīdas tramvajiem vēl jāveic montēšana, jo tie ir lielgabarīta krava un pilnā komplektācijā netiek pārvadāti. Tāpat tramvajiem ir jāveic bremžu un dažādi citi testi, pirms tie sāks pārvadāt pasažierus, viņš paskaidroja.RS preses sekretārs norādīja, ka turpmākos četrus mēnešus - oktobrī, novembrī, decembrī un nākamā gada janvārī - RS katru mēnesi saņems pa četriem zemās grīdas tramvajiem, tādējādi līdz 2011.gada janvāra beigām RS būs saņēmusi visus 20 zemās grīdas tramvajus. Pašlaik zemās grīdas tramvajus piegādā saskaņā ar grafiku, uzsvēra RS pārstāvis.Jau vēstīts, ka aprīļa vidū RS prezentēja pirmo zemās grīdas tramvaju, savukārt pirmajā reisā tas devās 1.jūnijā. Pašlaik jaunais tramvajs kursē tikai vienā maršrutā - 6.tramvaja maršrutā (Stacijas laukums-Jugla). Līdz 2011.gada janvāra beigām RS plāno saņemt visus 20 jaunos zemās grīdas tramvajus, kuru kopējās izmaksas ir 52 miljoni eiro (36,5 miljoni latu). Tramvaji ir pasūtīti Čehijas uzņēmumam "Škoda Transportation s.r.o.".
Pēc mēneša Rīgā sāks kursēt vēl trīs zemās grīdas tramvaji
Šogad oktobra beigās vai novembra sākumā Rīgā pasažierus sāks pārvadāt vēl trīs zemās grīdas tramvaji, tādējādi pasažierus galvaspilsētā kopumā pārvadās četri zemās grīdas tramvaji, informē Rīgas satiksmes (RS) preses sekretārs Viktors Zaķis.Viņš informēja, ka pirmdien, 27.septembrī, ir saņemts pēdējais no šogad septembrī gaidītajiem trim zemās grīdas tramvajiem un pašlaik tiem tiek veikti pēctransportēšanas darbi.
Uzmanību!
Pieprasītā sadaļa var saturēt erotiskus materiālus, kuru apskatīšana atļauta tikai pilngadību sasniegušām personām.