Pētījumā norādīts, ka lielākās problēmas būs Raņķa dambī, Uzvaras bulvārī, Daugavgrīvas ielā, K.Valdemāra un Daugavgrīvas ielas krustojumā, Valdeķu un Tadaiķu ielas krustojumā, Vienības gatves un Ģimnastikas ielas krustojumā, kā arī citviet.
2007.gadā šajās ielās vidējais braukšanas ātrums rīta maksimumstundā no pulksten 8 līdz 9 bija 26,7 kilometri stundā (km/h), bet vakara maksimumstundā no pulksten 17 līdz 18 - 29,3 km/h, liecina pētījums. Savukārt pēc iecerēto apbūves projektu realizācijas 2012.gadā rīta sastrēgumu stundā automašīnas varētu pārvietoties ar ātrumu 3,2 km/h, bet vakarā - ar ātrumu 5,6 km/h.
Pētījums veikts, ņemot vērā, ka līdz 2012.gadam tiks uzbūvēts gan Hanzas, gan Zemgales tilts, realizēts Vienības un K.Ulmaņa gatves divlīmeņu šķērsojuma projekts, kā arī veikta plānotā ielu paplašināšana un luksoforu sistēmas pilnveidošana.
Tāpat pētījumā secināts, ka jaunās sabiedriskās būves - Latvijas Nacionālā bibliotēka un akustiskā koncertzāle - neradīs būtisku ietekmi uz pilsētas transporta infrastruktūru.
Prauliņa informēja, ka Daugavas kreisā krasta transporta izpēte veikta pēc Rīgas domes Satiksmes departamenta pasūtījuma, lai izvērtētu Pārdaugavas teritorijas transporta sistēmas attīstības iespējas, analizējot plānoto teritoriju apbūvi un ar to saistīto satiksmes plūsmu attīstību 2012. un 2018.gadā.