Diena jau rakstīja, ka pilsētas attīstības departamenta mājaslapā publicēts tikai tilta tāmes kopsavilkums. Pilna tāme uz aptuveni 50 lappusēm par katras tilta detaļas cenu tur neparādās, jo tā esot lasītājiem par specifisku un daļēji konfidenciāla. Citādi domā sabiedrības par atklātību Delna pārstāve Aiga Grišāne, uzskatot, ka publicēt vajag visas izmaksas, lai citi būvnieki vajadzības gadījumā varētu "celt trauksmi", ja tās ir pārlieku augstas. Attīstības departaments gan atgādina, ka šīs cenas kā atbilstošas būvniecības tirgus situācijai 2003.gadā, kad tika iesniegti piedāvājumi projekta realizācijai, atzina Ekonomikas ministrijas valsts būvinspekcija. Ikvienam esot arī iespējams ar pilnu tāmi iepazīties klātienē Dienvidu tilta būves direkcijā.
Ar pilnu Dienvidu tilta pirmās kārtas tāmes kopsavilkumu var iepazīties www.rdapd.lv. Ar izvērstu tāmi (aptuveni 3000 pozīciju un apakšpozīciju) iespējams iepazīties klātienē Dienvidu tilta direkcijā, iepriekš piesakoties Rīgas domes pilsētas attīstības departamenta klientu apkalpošanas centrā.
Paša tilta kopējās izmaksas ir aptuveni 85 miljoni latu, taču kopā ar inflācijas uzcenojumu paredzams, ka tilta izmaksas sasniegs ap 133 miljoniem. Tomēr tie vēl nav visi tēriņi - Dienvidu tilta otrajai kārtai, kurā ietilpst vairāku līmeņu krustojuma izbūve Slāvu aplī un dzelzceļa pārvada rekonstrukcija, kopējās izmaksas tiek rēķinātas ap 313,4 miljoniem latu, ieskaitot naudu, kas aizies kredītprocentiem. Par šīs kārtas būvniecību atbildīgā satiksmes departamenta direktors Ivars Zarumba teic, ka precīza izmaksu tāme par pievedceļiem būs augustā, kad plānots sākt to būvniecību. "Principam ir jābūt vienādam, uzdošu publiskot arī šīs izmaksas," Dienai saka J.Birks. "Kāpēc ne!" piekrīt I.Zarumba, piebilstot, ja vien šī informācija saskaņā ar līgumu nebūs konfidenciāla.