Tilta vienas puses demontāža aizņems apmēram trīs mēnešus.
Šonedēļ paredzēts veikt nepieciešamos sagatavošanās darbus. Savukārt demontāžu plānots sākt nākamnedēļ, un tās laikā paredzēta trīs siju un starp tām uzstādīto plātņu novākšana, kā arī ietves bloku demontāža.
Minēto darbu vietā saglabāsies esošā transportlīdzekļu satiksmes organizācija, transporta plūsmu novirzot pār pagaidu dzelzceļa pārbrauktuvi pie Brasas pārvada.
Tramvaju satiksme tiks organizēta pa pārceltajiem sliežu ceļiem saglabājamajā pārvada daļā. Maksimālais tramvaju kustības ātrums demontāžas darbu laikā un pēc to pabeigšanas būs 20 kilometri stundā.
Darbu laikā nepārtraukti tiekot novērtēta pārvada drošība. Ja demontāžas laikā tiks konstatēta bīstama, iespējams, pārvadu slēgs.
Gājēju kustība drošības apsvērumu dēļ uz Brasas tilta jau ir aizliegta, bet demontāžas darbu laikā tā tiks liegta arī zem tilta esošajos gājēju pagaidu tuneļos, savukārt balstu un laidumu demontāžu virs dzelzceļa paredzēts veikt vilcienu kustības pārtraukumos.
Iepriekšējo remontdarbu laikā tika konstatēts, ka pārvada stāvoklis ir tik slikts, ka tas pilnībā jānojauc, kā arī jāizprojektē un jāuzbūvē no jauna. Būvniecības procesu būtiski sarežģīs nepieciešamība nodrošināt nepārtrauktu tramvaja satiksmi pa vienu no pārvada brauktuves pusēm.
Pārvada demontāžas laikā var būt paaugstināts trokšņa līmenis, tādēļ Satiksmes departaments aicina iedzīvotājus pret darbu veikšanu izturēties ar sapratni.
Pārvada demontāžu veic AS "Kauno tiltai" par 586 303 eiro bez pievienotās vērtības nodokļa.
Kā informēja Rīgas dome, Brasas pārvada celtniecībā tika sākta 1957.gadā. Ekspluatācijā tilts tika nodots 1959.gadā. 2019.gada maijā pārvada nesošajās konstrukcijās tika konstatēti būtiski bojājumi, kā rezultātā Būvniecības valsts kontroles birojs un un Satiksmes departaments būvdarbus apturēja līdz izmainīta būvprojekta izstrādei.
Lai nodrošinātu satiksmes plūsmu, tika izstrādāts pagaidu dzelzceļa pārbrauktuves projekts un 2019.gada decembrī izbūvēta pagaidu dzelzceļa pārbrauktuve. Tika veikta pārvada inspekcija, tālākā Brasas pārvada konservācijas darbu projekta izstrāde un tā realizācija.
Lai nodrošinātu tramvaja kustību, esošās sliedes tika pārceltas uz pusi, kura netiks demontēta. Konservācijas darbi tika pabeigti 2020.gada 18.martā.
2020.gada 20.februārī pārvadam tika uzstādīta monitoringa sistēma, kas parāda esošo situāciju uz pārvada, kā arī nodrošina pārvada drošu izmantošanu. Pārvada pusei, kur šobrīd notiek tramvaju kustība, 2020.gada 30.jūnijā tika pabeigta balstu apbetonēšanas darbi.