Briseles biroju dome uzturēja kopā ar Rīgas reģiona pārvaldi, taču tā šogad līdzekļus vairs nepiešķīra. Kopš Briseles biroja izveides piecu gadu laikā Rīga iztērējusi 189 tūkstošus latu. Ārlietu eksperti uzskata, ka tikai tagad no tās varēja sākt prasīt rezultātus, jo ilgs laiks jāpavada izveidojot sakarus.Kā norādīja raidījums, atšķirībā no Latvijas galvaspilsētas, Valensijai (Spānija), kas ir tik pat liela kā Rīga, Briselē ir birojs ar 20 cilvēkiem, kas cīnās par katru eiro, ko var iegūt no Eiropas projektu naudām.Jau ieplānots, ka nākamā gada budžetā Maskavas biroja vajadzībām būs 50 tūkstoši latu un atrasta arī biroja vadītāja. Tā būs bijusī ģenerālkonsule Sanktpēterburgā Iveta Sers, kuras līdzšinējo darba vietu krīzes dēļ Ārlietu ministrija likvidēja. I.Sers palīdzēšot gan Rīgas māksliniekiem, gan uzņēmējiem. I.Sers savulaik sāka darbu Ārlietu ministrijā, strādāja par premjera Guntara Krasta palīdzi, tad kļuva par diplomāti. I.Sers nekādos skaļos skandālos nav bijusi iejaukta. 1999.gadā viņa bija starp tiem, kam Valsts kanceleja ar vadības līgumiem ik mēnesi izmaksāja otro algu, un mediju uzmanību izpelnījās ar to, ka astoņu mēnešu laikā strādājot pie premjera palīga G.Krasta pa telefonu norunāja gandrīz 4000 latu. Žurnālisti pamanījuši viņas aizraušanos ar mākslu, skaistām lietām, to skaitā tērpiem, norādīja "Nekā personīga". Jaunais ārlietu ministrs Ģirts Valdis Kristovskis (Vienotība) izteicās, ka Rīgas domes plāns atteikties no biroja Briselē ir nepārdomāts.
Rīgas dome Briseles biroja vietā uzturēs pārstāvniecību Maskavā
Rīgas dome naudas trūkuma dēļ atteikusies no sava biroja Briselē, taču jau decembrī tai būs sava pārstāvniecība Maskavā, svētdienas vakarā ziņoja TV3 raidījums "Nekā personīga". Rīgas vicemērs Andris Ameriks teica, ka turpmāk Briseles jautājumos domes birojs izlīdzēšoties ar galvaspilsētas mēra Nila Ušakova (Saskaņas centrs) ārlietu padomnieka Jurija Pogrebņaka ieteikumiem.
Uzmanību!
Pieprasītā sadaļa var saturēt erotiskus materiālus, kuru apskatīšana atļauta tikai pilngadību sasniegušām personām.