Situācija galvaspilsētā nav ārkārtēja - bedres veidojas katru pavasari un, tāpat kā katru gadu, tās tiks remontētas, aģentūrai LETA uzsvēra Ušakovs. Ja būs nepieciešams, bedru lāpīšanai piešķirs arī papildu finansējumu, taču par to vēl pāragri spriest, jo vēl nav zināms, cik izmaksās satiksmes pārvada pār Kārļa Ulmaņa gatvi remonts - tie varētu būt 4 līdz 4,4 miljoni latu.
Salu tiltu pār Daugavu pašvaldība plāno sākt remontēt 2014.gadā. Šiem remontdarbiem jau ir izstrādāts tehniskais projekts, un tiek prognozēts, ka šie darbi izmaksās ap 15 miljoniem latu. Pēc Ušakova domām, šogad pastiprinātu satraukumu par Rīgas ielu stāvokli izraisījusi tieši situācija uz Salu tilta. Rīgas mērs atzīst, ka tilts savu laiku ir nokalpojis un situācija ir kritiska, tomēr ātrāk par 2014.gadu tiltu slēgt rekonstrukcijai neesot iespējams, jo vispirms jāpabeidz Dienvidu tilta trešās kārtas būvdarbi.
Arī Satiksmes departamenta direktors Agris Uplejs nesteidzas dramatizēt Rīgas ielu stāvokli. "Kopējo situāciju jūs vairāk vai mazāk paši redzat. Ir daļa ielu, kuras ir ļoti labas, un ir tādas, kur ne īpaši labas. Protams, kontrasts ir, ja iebrauc no kādas svaigākas ielas - ir tā, kā ir. Kamēr gaisa temperatūra ir ap nulli, sniegs atkūst, sasalst un situācija tikai pasliktinās," secina Uplejs.
Ielu seguma kvalitāte esot atkarīga gan no ilgtermiņa ieguldījumiem, gan ceļu uzturētāju darba kvalitātes. "Kvalitāte ir svarīga - jo labāk bedri aiztaisa, jo ilgāk tā kalpos, bet, ja kopējais seguma stāvoklis nav košs, tad bedrei, kas aizlāpīta, plīst vaļā caurums blakus," spiests atzīt Uplejs. Viņš nesniedza viennozīmīgu atbildi uz jautājumu, vai ielu seguma stāvoklis salīdzinājumā ar citiem gadiem nav pasliktinājies.