Jau vēstīts, ka IZM uzskata, ka tramvaju un trolejbusu vadītāju sagatavošana ir jāveic darba devējam jeb pašvaldības uzņēmumam Rīgas satiksme, veidojot mācību centru vai slēdzot līgumu ar kādu tālākizglītības iestādi. Šobrīd to veic Rīgas 10. arodskola, kuru plānots slēgt jau aprīlī.
"Rīgas pašvaldība jau tā aizlāpa daudzus pakalpojumus, kurus jānodrošina valstij," iebildumus skaidro K. Liepa, sakot, ka piešķirt papildus finansējumu arodskolas darbības nodrošināšanai nav iespējams. Viņa norāda, ka gadījumā, ja skola tiek slēgta, tas varētu radīt "zināmas problēmas" ar speciālistu sagatavošanu, taču, cik viņai zināms, ir paredzēti arī risinājumi, lai bez speciālistiem sabiedriskais transports nepaliktu. Risinājums esot jāmeklē IZM.