No tā arī radās populārā BMW emblēma, kura simbolizē propellera griešanos.Pēc pirmā pasaules kara beigām Vācijas kara rūpniecība bija pilnībā paralizēta un rūpnīcām nācās meklēt tālākās attīstības ceļus. BMW izlēma pārorientēties uz motociklu ražošanu, jo personīgā transporta trūkums tolaik Vācijā bija ļoti aktuāls.20.gadsimta 20.gadu sākumā tika izstrādāts pirmais BMW motocikla paraugs, kura konstrukcijā ietilpa duplex tipa cauruļu rāmis, perpendikulāri iebūvēts divu cilindru boxer tipa četru taktu motors un kardānpārvads. Pirmais sērijveidā izgatavotais BMW - R32 modelis plašākai sabiedrībai tika demonstrēts 1923.gada decembrī Parīzes salonā. Šī modeļa motocikls šobrīd pirmo reizi aplūkojams arī Rīgas Motormuzejā.Vēl izstādē apskatāmi BMW R12 (1936) motocikls, viens no izplatītākiem motocikliem otrā pasaules kara laikā vācu armijā; BMW R66 (1938), 30.gadu ātrākais ielas sporta BMW modelis, BMW R35 (1955), Latvijā vispazīstamākais BMW markas viencilindra motocikls, un citi.Lielāko daļu šo unikālo motociklu ir restaurējis Latvijas Antīko automobiļu kluba biedrs Aleksejs Popovs.
Rīgas Motormuzejā būs aplūkojami pirmskara BMW motocikli
Rīgas Motormuzejā būs iespējams vienkopus aplūkot raksturīgākos pirmskara BMW markas motociklus, tai skaitā pirmo sērijveidā izgatavoto BMW motocikla modeli R32.BMW ir viena no tām nedaudzajām firmām, kura lika pamatus pasaules motociklu būves industrijai. BMW tika izveidota 1917.gadā pārstrukturizējot uzņēmumu Bayerische Flügzeugwerke, kurš nodarbojās ar avio dzinēju izgatavošanu militārajām lidmašīnām.
Uzmanību!
Pieprasītā sadaļa var saturēt erotiskus materiālus, kuru apskatīšana atļauta tikai pilngadību sasniegušām personām.