Kā atzina Bērziņa, lēmums par laika biļetes ieviešanu esot ļoti nopietns un pirms tā pieņemšanas nepieciešama rūpīga izpēte.
"Tas saistīts ar kopējās tarifu politikas pārskatīšanu, un vēl nepieciešams savākt daudz datu, lai pieņemtu lēmumu par pareizajām cenām," skaidroja "Rīgas satiksmes" pārstāve.
Elektronisko norēķinu sistēmu "Rīgas satiksme" pilsētas sabiedriskajā transportā ieviesa pagājušā gada pavasarī, un pakāpeniski iedzīvotājiem tiek piedāvāti jauni pakalpojumi, piemēram, 24 stundu biļete un ģimenes jeb grupu biļete.
No šā gada braukšanas maksa "Rīgas satiksmes" sabiedriskajā transportā - autobusos, trolejbusos un tramvajos - paaugstināta par 25% jeb ceturto daļu un sasniedz 50 santīmus.
Iegādājoties braukšanas biļeti pie transportlīdzekļa vadītāja, jāmaksā par 20 santīmiem vairāk un jāšķiras no 70 santīmiem, bet pensionāriem biļete pie vadītāja maksā 40 santīmus. Bagāžas biļete maksā tikpat, cik iepriekš - 80 santīmus.
Biznesa žurnāla "Kapitāls", "IBS Prudentia" un biržas "NASDAQ OMX Riga" 2008.gada pētījumā "101 vērtīgākais Latvijas uzņēmums" "Rīgas satiksme" ar uzņēmuma vērtību 111 miljoni latu ierindojas 21.vietā, bet 2007.gada pētījumā "Rīgas satiksme" ar vērtību 99,24 miljoni latu ierindojās 27.vietā.
2009.gada pētījumā kompānija ar vērtību 201,29 miljoni latu jau ierindojas 11.vietā.