Laika ziņas
Šodien
Apmācies
Rīgā +5 °C
Apmācies
Trešdiena, 25. decembris
Stella, Larisa

"Rīgas satiksme" laika biļeti stundas braucienam vēl neplāno ieviest

Pievienot komentāru

0/1000 zīmes
Elizabete
E
Labi ka tuvojas pavasaris. Ar katru dienu paliek gaišāks. No marta jau varēs ar velosipēdu braukt un "uzspļaut" tam RS murgam. Ak nabadziņi, kā gan viņi nomaksās milzu kredītus par visu satiksmes vienību nomaiņu, kas kļūst arvien tukšākas.
Lelle
L
Kā var maksāt vienu cenu brauciens par pāris pieturām un brauciens piem. no Juglas līdz Dolei???!!! Tas var notikt tikai tādā muļķu zemē kā Latvija!!!
.
.
Tas saistīts ar kopējās tarifu politikas pārskatīšanu, un vēl nepieciešams savākt daudz datu, lai pieņemtu lēmumu par pareizajām cenām," skaidroja "Rīgas satiksmes" pārstāve. ----------------------------------------------- ----- Vai tad vēl tarifi par maziem? RS ir tāds pats melnais caurums kā Parex banka
Zane Grīnberga
Z
Bilde smuka...un smuki maksā - krāsainā izdrukā...:))
Jānis
J
Man liekas ,ka RS viss ir pie kājas,gan jau drīz vēl pacels cenas ,aizbildinoties ar kaut ko.Tas sabiedriskais transports jau arī ir zem vienas kritikas,dažkārt tie trolejbusi tā smird pēc mīzaliem,ka gribi vai negribi jākāpj laukā.Laikam jau kādi pasažieri vakaros tos izmanto par mazmājiņu.Briesmīgi.
Pretīgs iestādījums
P
Nevaru vien beigt "brīnīties" par RS vadības STULBUMU!!!!! Nekādas kontrolieru represijas pret pasažieriem un nekādas 50 latu soda naudas nedos to efektu /naudas ienākumus/, ko dotu SAPRĀTĪGA , pasažieriem izdevīga biļešu veidu politika. Ar varu mīlams nekļūsi, Bemhen. Ja pasažieriem būtu izdevīgi iegādāties sev viena vai otra veida biļetes, tad viņi tās iegādātos, un apgrozījums celtos. Bet šobrīd biļešu veidi tiek izstrādāti tā, lai pēc iespējas vairāk varētu izgrābt no pasažiera maciņa. Loģiski, ka cilvēki turas pretī, piemēram, pārsēžas mikroautobusos. Un pat šīs - pasažieriem neizdevīgās biļetes - var iegādāties ar grūtībām. Vai tāpēc, lai tās pirktu pie vadītāja par dārgāku cenu? Jau vairāk nekā pirms pusgada galerijā AZUR tika likvidēts preses kiosks, kur varēja iegādāties arī e-talonus. Ja cilvēks grib biļetes iegādāties iepriekš, tad no Slāvu apļa jāiet vai nu uz Maskavas ielu vai Saharova ielu. Zinātāji sapratīs, ka tie ir lieli attālumi. Jau nez cik reizes esmu zvanījusi uz RS tālruni 80001919 un lūgusi nodrošināt talonu iegādes iespējas, esmu rakstījusi e-pastus uz RS, bet darbības no šīs iestādes puses - NEKĀDAS!!! Tas uzskatāmi pierāda - Rīgas satiksmei pasažieru ērtības ir pie pakaļas. Nu, tad man viņi arī - braucu ar mikroautobusu /un katrā braucienā ietaupu!/.
Juhans
J
Sudrabai par gofu būšot sudraba biļete - ar galamērķi "Ministru kabinets".
pasažiris
p
Kad vienreiz beigsies tas kontrolieru bezpriģels.Uz Raiņa bulvāra,kartu dienu, viņi aptura sab. transportu,ienāk salonā,tad vadītājs aizver durvis un šamie sāk baudīt biļetes.Transports stāv min 5-10,ja gadās kāds konflikts,tad vēl ilgāk.Nezinu vai tas nav pretlikumiski.Uzdevu jautājumu kontrolirim,atbilde,cik ilgi vajadzēs,tik stāvēsim.Varbūt man vēl būs tam bezbiļetniekam jānopērk biļete,lai transports sāktu kustēties.Senāk ,iekāpa kontrolieris un braucot līdz nākamajai pieturai baudīja biļetes.Slinki tie kontrol onkuļi un tantes kļuvuši.dažiem pat redzams parkinsons.
idea
i
nākamreiz uz kartiņas liekat kādu spilvas zapti!
!
!
"pirms tā pieņemšanas nepieciešama rūpīga izpēte" Lasi: miljonu izmaksājoša akcija.
es
e
Cik skaista bildīte ir uz talona. Par to vien Behemam ir kāds tūkstotis jāpiemaksā pie algas.
sdf
s
vai kāds gribēs pirkt tādu biļeti par 1ls?
Metsasisu
M
Pirms gadiem 35 Helsinkos jau darbojās visas pilsētas trasnsporta sistemas vienotā stundas biļete, kur elektroniski reģistrēja neliea ierīcīte. Varēja par jūtami zemāku cenu nopirkt dienas, nedeļas un mēneša biļeti. Daudzus gadus vēlāk atkal biju Helsinkos un ši sistēma joprojam darbojās kā Šveices pulkstenis. Tikai Rīga labo ausi kasa ar kreiso roku un naudu kaisa vējā. Pa ceēlam iebirdinot savās privātās kabatās. Rīgā un Latvijā taisa projektus, lai būtu liels nobirfums mantkārīgi korumpēto irēdņu kabatās. Aleksandra Zālīša laikos TTT/TTP strādāja neviens vien soms.
Viesulis
V
Visi tie RS bandīti ir jāsoda!
e.
e
Tam jau nu gan ir vajadzīgs baigais pētījums, ko nevar 20 gados izdarīt, lai gan visā pasaulē viss sen jau skaidrs. Pie tam braukšanas kartiņu cenas stipri atšķiras, ja uz darbu jābraukā ar diviem tramvajiem vai arī tramvaju un autobusu. Loģikas nekādas, tikai domāšana no laikiem, kad bija atsevišķas pārvaldes tramvajiem un autobusiem. Un, ja esi nopircis to kartiņu tramvajam, tad brauc tikai ar tramvaju, nevis ar to, kurš nāk pirmais vai ir tukšāks.

Uzmanību!

Pieprasītā sadaļa var saturēt erotiskus materiālus, kuru apskatīšana atļauta tikai pilngadību sasniegušām personām.

Seko mums

Seko līdzi portāla Diena.lv jaunākajām ziņām arī sociālajos tīklos!

Ziņas e-pastā

Saņem Diena.lv aktuālās ziņas e-pastā!

LAIKRAKSTA DIENA PUBLIKĀCIJAS

Vairāk LAIKRAKSTA DIENA PUBLIKĀCIJAS


Aktuāli


Ziņas

Vairāk Ziņas


Politika

Vairāk Politika


Rīgā

Vairāk Rīgā


Novados

Vairāk Novados


Kriminālziņas

Vairāk Kriminālziņas