Pēc konsultēšanās ar "Rīgas satiksmes" pārstāvjiem Rīgas domes Satiksmes un transporta lietu komitejas priekšsēdētājs Nikolajs Zaharovs (SC) atzinis, ka patlaban šī ideja nav realizējama, pastāstīja pašvaldības sabiedrisko attiecību speciālists Dzintars Zaļūksnis.
"Naktī pasažieru plūsma ir ļoti neliela. Darbinieku transports nekursē regulāri, un tiem nav noteikta kustību grafika - tas tiek plānots atbilstoši vajadzībai, darbinieki tiek informēti par šo transportu speciāli," norāda Zaharovs.
Ja nakts transportu būtu iespējams nodrošināt regulāri, tad, lai gūtu ieņēmumus no tā, cenai būtu jābūt augstai un tā nevarētu konkurēt ar taksometru cenām.
"Vandalisma un vadītāju drošības apdraudējuma rezultātā nodarītie zaudējumi būtu lielāki nekā ieņēmumi. Transporta līdzekļa vadītāja iespējas iekasēt samaksu no pasažieriem ir ierobežotas, tas var apdraudēt arī satiksmes drošību," skaidro Zaharovs.
Jau ziņots, ka pagājušā gada nogalē elektrotransporta pārvadājumu apjoma samazināšanas dēļ tika likvidēti "Rīgas satiksmes" dežūrreisi jeb tā sauktie nakts kalpotāji un sabiedriskā transporta darbinieki uz darbu un no tā tiek vesti ar autobusiem.
"Nakts kalpotāji" pārvadāja uzņēmuma darbiniekus, taču tos nereti izmantoja arī parastie pasažieri. Dažkārt gan parastie pasažieri šajos reisos tika uzņemti nelabprāt, novēroja aģentūra LETA. Tāpat novērots, ka par šiem reisiem transportlīdzekļa vadītāji no rīdziniekiem mēdza iekasēt samaksu, neizsniedzot pretī braukšanas biļeti.