Tramvaja maršruta pagarinājums nepieciešams, lai iedzīvotāji, kas uz Rīgu brauc ar privāto autotransportu, automašīnu atstājot stāvvietā, varētu pārsēsties sabiedriskajā transportā un ātri sasniegt pilsētas centru, norāda "Rīgas satiksmes" valdes priekšsēdētājs Leons Bemhens.
Lai izveidotu stāvparku pie iecerētās tramvaja līnijas, nepieciešams izstrādāt detālplānojumu teritorijai no Jaunciema gatves un Brīvības gatves krustojuma līdz Juglas kanālam.
Detālplānojumā paredzēts piedāvāt divus variantus stāvparka novietojumam - vai nu pie Juglas kanāla, vai pie minētā krustojuma.
Rīgas domes Pilsētas attīstības komitejas deputāti šodien skatīja jautājumu par detālplānojuma izstrādi. Pēc vicemēra Aināra Šlesera (LPP/LC) ierosinājuma tika nolemts lēmuma pieņemšanu uz divām nedēļām atlikt, jo jaunizveidotā Investīciju un uzņēmējdarbības veicināšanas padome plāno drīz skatīt jautājumu par visu stāvparku veidošanas iespējām pilsētā.
Detālplānojuma apstiprināšanas gadījumā būs nepieciešami līdzekļi stāvparka izbūvei un 6.maršruta tramvaja līnijas pagarināšanai. Pagaidām gan līdzekļu apjoms neesot zināms.
LETA jau ziņoja, ka ar stāvparku izveidošanu Rīgā nodarbojās pašvaldības uzņēmums SIA "Transporta infrastruktūras attīstība" (TIA), kas nesen reorganizācijas laikā tika pievienots "Rīgas satiksmei".
Kā ziņots, "Rīgas satiksme" iecerējusi uzlabot tramvaju satiksmi, iegādājoties zemās grīdas tramvajus.