"Viņi ir nopietni konkurenti, varbūt pat nopietnāki nekā šķita sākumā. Tiesa, viņi arī šādus grēkus taisa," viņš atzina un piebilda, ka "Baltic Taxi" izveidošanai ir gan pozitīva, gan negatīva ietekme - pozitīvā ir tā, ka šajā kompānijā valda vismaz kaut kāda kārtība.Saskaņā ar Muižnieka teikto RTP ir daudz cietis no taksometru kompānijas "Transporta grupa "Rīgas Taxi"" ("Rīga Taxi"). "Savā ziņā esam daudz cietuši no "Rīga Taxi", kas, veidojot savu uzņēmumu, izmantoja arī mūsu vārdu, jo Rīgas taksometru parkam bija laba reputācija. Arī tagad tur iet visādi. "Baltic Taxi" arī necieš šo kompāniju un tas, ka mēs abi cīnāmies ar "Rīga Taxi", ir pozitīvi," viņš klāstīja.Savukārt kā "Baltic Taxi" negatīvo ietekmi Muižnieks minēja to, ka taksometru kompānija klientus iegūst jau Latvijas aviokompānijas "airBaltic" reisos. "Negatīvi ir tas, ka "Baltic Taxi" savas mašīnas piepilda jau lidmašīnā. No vienas puses, tas ir saprotami, jo tiek piedāvāts pilns pakalpojumu komplekss. Bet mums pogas griež ārā kas cits - viņi pasažieriem piedāvā tā saucamos brauciena vaučerus gan no lidostas, gan no viesnīcas uz lidostu atpakaļ. Bet mums ir līgumi ar daudzām viesnīcām," viņš paskaidroja.RTP vadītājs pastāstīja, ka pasažieriem "Baltic Taxi" piedāvājums - par konkrētu samaksu doties no lidostas uz jebkuru vietu Rīgas teritorijā - ir pievilcīgs piedāvājums, bet gluži likumīgi tas nav. "Tagad ne reizi vien jānoskatās, kā iznāk potenciālais klients no viesnīcas un aizbrauc ar zaļu taksometru, jo pasažierim ir nopirkts vaučers. Tas, ko viņi dara ar noteikto, konkrēto maksu par braucienu, ir diezgan pievilcīgi pasažieriem, bet tas nav likumīgi. Tā darīt nedrīkst. Bet mēs negribam cīnīties ar "Rīga Taxi" un vēl ar "Baltic Taxi". Tad mēs vispār paliksim vieni paši," uzsvēra Muižnieks.RTP ir viens no lielākajiem taksometru pakalpojumu sniedzējiem Rīgā, kas sniedz arī sabiedriskā transporta pakalpojumus gan Rīgas rajonā, gan tālsatiksmes maršrutos."Lursoft" informācija liecina, ka "Rīgas Taksometru parks" Komercreģistrā reģistrēts 1991.gada augustā, uzņēmuma pamatkapitāls ir 632,4 tūkstoši latu, un RTP pašlaik pieder vairākām privātpersonām."Baltic Taxi" īpašnieki ir Latvijas lidsabiedrības "airBaltic" prezidentam Bertoltam Flikam piederošā kompānija "Baltijas aviācijas sistēmas" (70%) un uzņēmējs Jānis Naglis (30%). "Baltic Taxi" darbību sāka 2009.gada augustā.
Rīgas Taksometru parks: Taksometru tirgū grēko arī Baltic Taxi
Taksometru kompānija "Baltic Taxi" ir nopietnāks konkurents nekā šķita sākumā, bet arī jaunizveidotā kompānija nestrādā pilnīgi godīgi, intervijā aģentūras BNS biznesa informācijas portālam "Baltic Business Service" sacīja ar preču zīmi "Red Cab" strādājošās taksometru kompānijas "Rīgas Taksometru parks" (RTP) valdes priekšsēdētājs Leopolds Muižnieks.
Uzmanību!
Pieprasītā sadaļa var saturēt erotiskus materiālus, kuru apskatīšana atļauta tikai pilngadību sasniegušām personām.