Rīgu vairs nereklamēs sirsniņa
Rīgas reklamēšanā vairs netiks līdzšinējais vadmotīvs – sirds, kas aicina ārzemniekus apmeklēt pilsētu, raksta avīze Diena, atsaucoties uz Rīgas Tūrisma attīstības biroju (RTAB).To saglabāt nav piedāvājis jaunās kampaņas veidotājs, kuru birojs izraudzījās atklāta iepirkuma ceļā. No trīs pretendentiem uz Live Rīga kultūras pasākumu, atpūtas un SPA, kā arī izklaides iespēju reklamēšanu 11 valstīs par labāko atzīts reklāmas aģentūras Adell Saatchi & Saatchi redzējums un kampaņas ideja. Birojs bija cerējis, ka konkursā piedalīsies vairāk pretendentu, vēstīts Dienā.
Uzmanību!
Pieprasītā sadaļa var saturēt erotiskus materiālus, kuru apskatīšana atļauta tikai pilngadību sasniegušām personām.