Savā paziņojumā viņi norāda, ka Rīgai dārgi izmaksājot e-talona lietošana, katra e-talona validēšana sabiedriskajā transportā maksājot 8,2 santīmus, tas nozīmējot, ka par katru nestrādājošu pensionāru, kurš transportā validē savu biļeti, šo naudu iekasē no citiem sabiedriskā transporta lietotājiem.Katrs strādājošais rīdzinieks, kurš sabiedrisko transportu neizmanto vispār, ar saviem nodokļiem Rīgas satiksmes uzturēšanai ik gadu maksājot 140 Ls, taču tie rīdzinieki, kas izmanto sabiedrisko transportu, papildus 140 Ls maksājot arī par katru braucienu transportā, norāda opozīcijas deputāti.Opozīcijas pārstāvji arī norāda, ka nav ieteikuši atcelt bezmaksas braukšanu nestrādājošiem pensionāriem Rīgas sabiedriskajā transportā, kā to iepriekš esot norādījis Rīgas domes priekšsēdētājs Nils Ušakovs (SC). Jau ziņots, ka N.Ušakovs otrdien apstiprināja: esošā Rīgas domes sasaukuma laikā bezmaksas sabiedriskais transports pensionāriem netiks atcelts.
Rosina bezmaksas sabiedrisko transportu nodrošināt visiem rīdziniekiem
Rīgas domes opozīcijas pārstāvji tuvākajā laikā sola izvērtēt iespēju piešķirt bezmaksas braukšanu Rīgas sabiedriskajā transportā visiem rīdziniekiem vai vismaz daudzbērnu ģimenēm. Ja katrs strādājošs rīdzinieks par sabiedriskā transporta uzturēšanu Rīgā 140 Ls vietā maksātu 200 Ls, tad sabiedrisko transportu Rīgā varētu nodrošināt ne tikai daudzbērnu ģimenēm un pensionāriem, bet visiem rīdziniekiem, izrēķinājuši Rīgas domes frakciju bloka Vienotība deputāti.
Uzmanību!
Pieprasītā sadaļa var saturēt erotiskus materiālus, kuru apskatīšana atļauta tikai pilngadību sasniegušām personām.