Vērtējot pasažieru plūsmu, mēs redzam, ka dienas vidū un vakara stundās ir iespējams samazināt reisu skaitu, sacīja RS pārstāve Iluta Bērziņa.
Lēmums tika pieņemts, lai arī komisijas vadītājs - Jaunā laika deputāts Juris Zvirbulis balsoja pret. Viņš uzskata, ka Rīgas satiksmei bija jāekonomē uz uzņēmuma iekšējām rezervēm, nevis rīdzinieku vajadzību rēķina.
"Es nepiekrītu Rīgas satiksmes vēlmei taupīt uz rīdzinieku vajadzību rēķina, īpaši jau ņemot vērā, ka Rīgas dome uzņēmumam piešķīrusi 54 miljonu latu dotāciju. Rīgas satiksmei ir daudz citu veidu, kā taupīt, piemēram, pāriet uz mazākiem transporta līdzekļiem; palielināt maršrutu izbraukšanas grafiku, jo ielas tagad kļuvušas tukšākas, un dažādu transporta veidu reisus pārkārtot tā, lai tie savstarpēji nepārklātos," uzskata
"Mums vairs nav kur meklēt iekšējās rezervēs, esam atteikušies no visa, ko vien varēja - no attīstības projektiem, investīciju projektiem, ir notikusi maksimāla līdzekļu ekonomija," apgalvo I.Bērziņa.
Nepieciešamība šogad ietaupīt nav saistīta ar e-talona ieviešanu, sacīja I.Bērziņa. Viņa nosauca tās iedzīvotāju grupas, kurām pienākas sabiedriskā transporta atvieglojumi vai braukšana bez maksas.