I.Bērziņa teica, ka šobrīd paziņojums būs izvietots esošajā rāmī, taču uzņēmums domās, kā paziņojumu ielikt lielākā rāmī, lai tas būtu pamanāmāks. Informācija tikšot precizēta tikai vienā pieturā - lidostā.
Šodien arī Latvijas aviosabiedrība airBaltic pauda izbrīnu par pašvaldības SIA Rīgas satiksme (RS) praksi pienācīgi neinformēt ārvalstu tūristus par nepieciešamību iegādāties atsevišķu biļeti bagāžai un ar naudassodu līdz LVL 15 sodīt braucējus 22.maršruta autobusos, kas savieno lidostu ar pilsētas centru. Aviokompānija arī izskatīs iespēju savās lidmašīnās brīdināt pasažierus, lai viņi spētu izvairīties no nepatīkamiem pārsteigumiem autobusā.
airBaltic prezidents un izpilddirektors Bertolts Fliks ir pārliecināts, ka nevienā valstī no lidostas kursējošos autobusos netiek prasīta atsevišķa biļete par bagāžu. "Ja ārvalstu tūristi 22.maršruta autobusos netiek pienācīgi par to informēti un viņiem vēl uzliek sodu līdz LVL 15, tas būtiski ietekmē Rīgas un Latvijas kā tūristiem draudzīgas valsts reputāciju. Vai mums jau nepietiek ar krāpniecību atsevišķās taksometru kompānijās un naktsklubos? Vai Rīgas dome šādā veidā grib mērķtiecīgi atbrīvoties no ārvalstu tūristiem? Ja Rīgas dome un tai piederošā RS neatrisinās šo problēmu nekavējoties, airBaltic būs spiesta brīdināt savus pasažierus," teic B. Filks.
Jau šobrīd kompānijas lidmašīnās Rīgā ielidojušie pasažieri tiek brīdināti neizmantot melnas krāsas Mercedes-Benz taksometru pakalpojumus saistībā ar krāpniecības risku, portālam Diena.lv apstiprināja airBaltic pārstāvis Jānis Vanags. Viņš klāstīja, ka šāds solis sperts pēc tam, kad aviokompānija saņēmusi neskaitāmas sūdzības no klientiem, kur par taksometra pakalpojumiem līdz Rīgas centram nepilnu desmit latu vietā pieprasīti pat 60 lati. "Vērsāmies Rīgas Domē ar lūgumu risināt šo situāciju, bet domes atbilde bija - pašiem jāmēģina tikt ar šo problēmu galā iespēju robežās. Tāpēc arī nolēmām pasažierus brīdināt,” klāsta J.Vanags.
(papildināta ar RS lēmumu - 1. un 2. rindkopām)