Jāpiemin, ka par satiksmes organizāciju šajā krustojumā portālam Diena.lv rakstīja arī lietotājs Grīnbergs. Lai
gan rekonstrukcijas darbi ir ietvēruši Malienas ielas labās puses
ietves paplašināšanu, domājams, ka velobraucēju vajadzībām, tomēr
nav izdarīts nekas, lai organizētu krustojuma satiksmi. Nav ierīkota
pat elementāra gājēju pāreja. Ja to nevar ērti izdarīt, tad tās
vietā vajadzētu uzstādīt luksoforu, uz Tautas balsi rakstīja lietotājs.
Rīgas dome skaidro, ka krustojuma rekonstrukcijas gaitā ietvju malās tiks uzstādītas gājēju drošības barjeras, bet gājēju pārejas tiks aprīkotas ar vājredzīgo gājēju satiksmei paredzētām skaņas iekārtām. Speciālā aprīkojuma dēļ, ko paredzēts iebūvēt Malienas ielas brauktuves segumā, luksoforu darbība atbildīšot satiksmes intensitātei šajā ielā.
Juglas un Malienas
ielu krustojuma rekonstrukcijas mērķis ir paaugstināt satiksmes drošību, jo 2008. gadā satiksmei atklājot Brīvības gatves un Juglas ielas divu
līmeņu šķērsojumu, strauji pieaugusi satiksmes intensitāte Juglas
ielā. Pa Malienas ielu braucošajiem transportlīdzekļu vadītājiem
ir apgrūtinoši iekļauties satiksmes plūsmā pa Juglas ielu. Arī
gājējiem ir grūtības šķērsot Juglas ielu, atzīst Rīgas dome.
Iecerēts, ka pēc Juglas ielas turpinājuma izbūves no Biķernieku ielas līdz Lubānas ielai Juglas ielas nozīme maģistrālo ielu tīklā palielināsies.
Būvdarbus minētajā krustojumā veic SIA "SZMA Rīga". Paredzēts, ka šī krustojuma rekonstrukcija noslēgsies novembrī.