Būvdarbu veicējiem izvirzīts priekšnoteikums, ka satiksme jānodrošina abos virzienos. Līdz ar to būvdarbi tiks sākti no brauktuves vidus, atstājot autovadītājiem divas braukšanas joslas katrā virzienā. Autovadītājiem jārēķinās, ka satiksme uz tilta būs ierobežota un atļautais braukšanas ātrums samazināts līdz pat 30 km/h.
Lai izvairītos no satiksmes sablīvējumiem, Satiksmes departaments aicina autovadītājus, kuri brauc no Bauskas puses, izmantot Dienvidu tiltu, bet autovadītājiem, kuri iebrauc Rīgā no Jūrmalas puses - Vanšu tiltu.
Renovācijas laikā tiks demontēts tilta segums, izbūvētas nolietotās hidroizolācijas, atjaunotas laiduma konstrukciju betona virsmas, tilta galos tiks pastiprinātas laiduma konstrukcijas, kā arī izbūvētas jaunas deformācijas šuves. Gājēju drošībai tuneļos tiks izbūvēts jauns LED apgaismojums un drošībai uzstādītas video novērošanas kameras. Arī velobraucējiem tiks nodrošināta ērta nokļūšana uz tilta gājēju tuneli, izbūvējot speciālas nobrauktuves.
Salu tilts pār Daugavu un pār Mazo Daugavu būvēts no 1968. līdz 1976. gadam un kopš tā laika būtiski remontdarbi tiltam nav veikti. Betona apmetums un seguma virskārta ir nokalpojuši, gājēju tunelim vairs nav apgaismojuma, arī deformācijas šuves nepilda savas funkcijas.
Ņemot vērā, ka šis ir maģistrālais tilts Rīgā, kuru izmanto vidēji līdz 74 000 autovadītāji diennaktī, satiksme tiks ierobežota, bet slēgta netiks.
Salu tilta pār Daugavu un mazo Daugavu renovācijas izmaksas pēc iepirkuma procedūras rezultātiem ir 8,7 miljoni eiro, darbus veiks pilnsabiedrība LNK Industries Group. Plānots, ka tilta renovācijai tiks piesaistīts arī Eiropas Savienības līdzfinansējums. Tilta rekonstrukcija jāpabeidz līdz 2015. gada. 30. novembrim.