Videomateriālā redzamais rosina uzdot jautājumu, kādēļ tieši "airBaltic" ir tik īpašs Latvijas lepnums.
„Ja ir jautājums, vai "airBaltic" gūst labumu no šādas reklāmas, tad, protams, jā. Spriežot pēc cenas, kas ir samaksāta par šo klipu, nekāda nauda no reklāmas dalībniekiem nav ņemta,” portālam Diena.lv teic Ščipčinskis. Viņaprāt, reklāmas veidotājiem vajadzējis apzināt tajā redzamos zīmolus, lai prasītu no viņiem līdzekļus un izveidotu kvalitatīvāku materiālu.
Iespējams, ar "airBaltic" saistītie zīmoli reklāmā tiešām izskatoties korekti, tomēr rodas jautājums – vai konkrēts zīmols ir jārada. Ščipčinskis pieņem, ka parasti šāda veida reklāmās filmējot tā, lai konkrēts zīmols nav redzams.
„Vēl rodas jautājums, ar ko tad Latvija lepojas. Katrā ziņā šādas lietas, var gatavot nopietnāk,” saka reklāmas aģentūras direktors. Viņaprāt, no reklāmā redzamo zīmolu īpašniekiem vajadzēja prasīt naudu, lai izveidotu kvalitatīvāku materiālu. Pretējā gadījumā konkrētu zīmolu paradīšana ir nepārdomāta. „Varbūt arī "airBaltic" ir mūsu lepnums, bet tāds pats varbūt "Latvijas Balzams" vai "Laimas" šokolāde. Kāpēc tieši šis lepnums pret citiem lepnumiem, ar ko viņš ir tik īpašs,” spriež Ščipčinskis.
Jau ziņots, ka nupat klajā nācis videomateriāls par Rīgu, kura izveidei RD piešķīrusi 9,2 tūkstošus latu. Tajā Rīga parādīta kā tūristiem pievilcīgs gala mērķis, informējot par desmit lietām, kuras jāzina par mūsu galvaspilsētu. Bez Vecrīgas, dažādām alus šķirnēm, Rīgas viesnīcām, Alberta ielas arhitektūras un Brīvdabas muzeja, tūristiem jābūt informētiem arī par "airBaltic lidmašīnām", "BalticTaxi" taksometriem un "BalticBike" īrējamiem velosipēdiem. Reklāmu ārzemēs izplatīs "Live Riga", kuras lielākais īpašnieks ir RD , taču tā preču zīme pieder "airBaltic".