“Esmu netiešās reklāmas piekritējs un tāpēc nedomāju, ka ar šo naudu vajadzētu pirkt milzīgus reklāmas laukumus, jo miljonu jau var iztērēt pusstundas laikā. Par miljonu droši vien Stokholmas centrā var uzstādīt piecus plakātus un vienu atvērumu avīzē, bet es domāju, ka reklāmai drīzāk vajadzētu būt līdzīgai, kādu uztaisīja Austrālijā,” uzskata Ē.Stendzenieks. Viņaprāt, Austrālijā organizētais konkurss Labākais darbs pasaulē, kas aicināja cilvēkus pieteikties uz vakanci un saņemt 150 tūkstošus Austrālijas dolāru gadā par to, ka tu sauļojies salā un stāsti katram atbraucējam, cik sala ir laba, ir lielisks piemērs, pēc kura vadīties, popularizējot Rīgu.
Pēc Ē.Stendzenieka teiktā, Latvijā principam vajadzētu būt līdzīgam, lai reklāmas vēstījums kļūst par ziņu, kas būtu pietiekami interesanta gan lasītājiem, gan medijiem. “Reklāma būs tikai katalizators, kas ap sevi magnetizēs daudz lielāku publicitāti, nekā tas būtu iespējams, pērkot reklāmas laukumus tirgū,” tā Ē.Stendzenieks.
Diena jau rakstīja, ka Rīgas dome (RD) kopā ar nacionālo lidsabiedrību airBaltic un ar tūrismu un viesnīcu biznesu saistītām organizācijām iecerējusi veidot jaunu uzņēmumu vai nodibinājumu, kas izstrādās Rīgas reklamēšanas stratēģiju. Uzņēmumam, kura kontrolpakete jeb 51% kapitāldaļu piederētu RD, vajadzēs izstrādāt mārketinga stratēģiju pilsētas atpazīstamības veicināšanai. Cik daudz naudas tērēs, lai nodrošinātu institūcijas darbību, precīzi nav aplēsts, taču lielākā daļa naudas no kopumā miljons latu — ap 95% — aizies reklāmas izdevumiem, sola RD. Par atlikušo kapitāldaļu īpašniekiem uzņēmumā kļūs Latvijas Viesnīcu un restorānu asociācija, Latvijas Tūrisma aģentu asociācija un airBaltic. Iecere veidot uzņēmumu ar konkrētiem partneriem, apejot atklātu konkursu, kritizējusi Valsts kontroliere un sabiedrība par atklātību Delna.
!MOOZ radošais direktors Ē.Stendzenieks šajā grupā piesaistīts konsultanta statusā.