Laika ziņas
Šodien
Viegls lietus
Rīgā +6 °C
Viegls lietus
Piektdiena, 27. decembris
Inita, Elmārs, Helmārs

Tirgotāji par gājēju ielu vēlas Barona, nevis Tērbatas ielu

Pievienot komentāru

0/1000 zīmes
Replika
R
Krišjāņa Barona iela vienkārši ir nemājīga.
jumors
j
Ne jau velti kastu sistēmā tirgotāji ir atsevišķā plauktiņā. Kupi- prodai domāšana un nekā cita. Tramvaja satiksme ir pietiekami bieža un tieši tāpēc arī tur ir lielie centri. Pie pieturām - ļoti racionāli! Bet gājēju ielām īstā vieta ir Vecrīgā, diemžēl tur nevar tikt galā ar iedzīvotājiem, kas grib ar personiskajām mašīnām piebraukt līdz dzīvoklim. Un iestāžu ļaudis nav labāki.
as
a
Neko sev gājēju iela, kuru ik pēc kvartāla šķērso ielas ar svarīgu satiksmi... Gājēju un iepirkšanās ielas var taisīt Vecrīgā, vai vēl labāk - nevis vienu mega ielu centrā, bet kādu mazāku ielu katrā no mikrorajoniem.
Laimonis
L
NĒ! Tirgotāju seklā domāšana neļauj viņiem apjēgt, ka Krišjāņa Barona personības piemiņa nesader ar „bodīšu kultūru”. Tirgotāji var izvērsties Maskavas ielā. Sākot no Centrāltirgus, pie reizes to sakārtojot – patreiz Centrāltirgus līdzinās vairāk „ģerevņas bazāram” ne latviešu tirgum. Pie tam ērti – ja kāds pircējs iedegas pirkšanas kārē, var laist uzreiz uz pašu Maskavu.
diemzel
d
nav tur biznesa ne Terbatas , ne Barona ielā , Rīgas centrs pamazam atbrīvojas priekš humpalu un pseido outletu veikaliem. Gribi iepirkties , aizlido uz Berlini...
kopija
k
prātiņ, nāc mājās!!! kāda vēl gājēju iela! Barona ielā ir TRAMVAJS, tā ir viena no jēdzīgākajām ielām, pa kuru var braukt sastrēgumu laikā uz mājām ar sabiedrisko transportu! Vai kāds nav galvu saspiedis? šāds priekšlikums pat nebūtu apdomājams! mazums, ko iedzīvotāji savās vēlmēs izdveš!
Artūrs
A
Reāli, tramvajs pilnībā nav traucējošais faktors, tomēr uzskatu sākotnēais variants par Tērbatas ielu ir loģiskāks tieši garuma dēļ. Vai ir vajadzība 3,3 km gara iela, (personīgi man nav problēma izstaigāt) novazāties tur krustām šķērsām pa visiem butikiem, kafūžiem utt. Lai tur ir tie 3 TC, vai Rīgas tirdzniecības iestādes spēs kvalitatīvi piepildīt šo telpu atšķirībā no 1,8 km? Un atļaut transportam šķērsot piem. tikai katrā 2. krustojumā, izņemot apkalpojošo transportu agrās rīta stundās.
arprats
a
Latviesiem ir tada paruna, ja sunim nav ko darit taas laiza savus pautus, to pasu ieteiktu darit siem idiotiem, kuri nesajedz ko vini pasi dara. Izskatas, ka siem krtiniem ir galvenais ko vini grib sasniegt popolirizet ielas garumu un ar to lielities, pilnigi stulbeni nekas vairak, bet nedomat par ridzinieku un Riga iebraukuso cilveku konfortu, vajadzibam. Butu pareizi so jautajumu likt uz ridziniku referendumu un tad pienemt galveno lemumu, citadi dasi apsesti, iespejams kadu privatu interesu vaditi kemi, sajas ari Rigu. Kapec Latvija amatos ir tadi idoti, kretini, aprobezoti murmuli?
ceskons
c
Ir tacu jabut pilnigi idiotiem, lai par gajeju ielu izveletos K.Barona ielu, kur air parslogot ar sabiedrisko transportu un kura ved cilvekus arpus Rigas centra. Gajeju ielai ir jabutu Vecriga, tas tacu katram sapratigam, domajosam cilvekam ir skaidris. So Terbatas un Kr. Barona ielas projektu noteikti virza Latviasj izalupitaji Godmanis, Skele, Naglis, Sleseris...kuri ir iegrabusies at Sparta pils projektu un lai to realizetu uz valsts un Rigas pilsetas rekina cviniem ir vajadzigs panakt sis nesapratigais, bezjedzigais projekts par sim gajeju ielam, vinu vai otru,
Murgs
M
es nāku!!!!!!!
un vispār
u
kāpēc tieši šīs ielasbūtu jāpārvērš par gājēju ielām, ja tās radīs problēmas ar transportu? tā jau nevar normāli sastrēgumu dēļ pēc darba uz m`jām aizbraukt, tad pēc ielas slēgšanas centrā tas vispār būs vājprāts!
Vincents
V
Ātrgaitas tramvajs uz gājēju ielas? Cik gājējus dienā viņš nobrauks?
Torgaši
T
Gluži manas domas izteici.. .. bet neaizmirsīsim ka tirgotāju pārstāvim Danusēvičam vienmēr ir pirmajā vietā bijusi nauda.. bet lōģika viņam vienmēr bijusi sveša.
  • 2
  • 2
ku-kū
k
prātiņ, nāc mājās!!! kāda vēl gājēju iela! Barona ielā ir TRAMVAJS, tā ir viena no jēdzīgākajām ielām, pa kuru var braukt sastrēgumu laikā uz mājām ar sabiedrisko transportu! Vai kāds nav galvu saspiedis? šāds priekšlikums pat nebūtu apdomājams! mazums, ko iedzīvotāji savās vēlmēs izdveš!
kaplis
k
Lisabonā čunčina tāds mazs tramvajiņš, nevis ātrais zemgrīdas tramvajs, kā pie mums. Atkal sākas muldēšana.
aradhana
a
Gājēju iela vajadzīga visiem iedzīvotājiem, nevis tikai tirgoņiem - ne tikai lai iepirktos, bet arī, lai kājām aizietu uz pilsētas centru (personīgi es nekad nelietoju sab. transportu robežās Pērnavas iela - Valdemāra iela - Daugava - dzelzceļš, un zinu, ka ir ļoti daudz cilvēku, kuru kājāmiešanas rajons ir līdzīgs vai nedaudz mazāks). Tērbatas ielai kā gājēju ielai nenoliedzama priekšrocība ir iespēja slīpi iziet uz vēsturisko centru pa īsāko ceļu.
to aradhana
t
ne jau visi rīdzinieki dzīvo centrā! lai, braucot uz mājām, šķērsotu centra ielas ar sabiedrisko transportu, jāsēž sastrēgumos.
  • 1
  • 0

Uzmanību!

Pieprasītā sadaļa var saturēt erotiskus materiālus, kuru apskatīšana atļauta tikai pilngadību sasniegušām personām.

Seko mums

Seko līdzi portāla Diena.lv jaunākajām ziņām arī sociālajos tīklos!

Ziņas e-pastā

Saņem Diena.lv aktuālās ziņas e-pastā!

LAIKRAKSTA DIENA PUBLIKĀCIJAS

Vairāk LAIKRAKSTA DIENA PUBLIKĀCIJAS


Aktuāli


Ziņas

Vairāk Ziņas


Politika

Vairāk Politika


Rīgā

Vairāk Rīgā


Novados

Vairāk Novados


Kriminālziņas

Vairāk Kriminālziņas