Viņš klāstīja, ka, pārveidojot Tērbatas ielu par gājēju ielu, svarīgi nodrošināt pietiekami daudz vietu, kur iedzīvotājiem novietot automašīnas. Ja turpmāk automašīnas būs jānovieto kādā citā vietā Rīgas centrā, pastāv iespēja, ka līdz Tērbatas ielai vairs nenonāks tik daudz apmeklētāju, un tādējādi šī iela no tirgotāju viedokļa kļūtu neizdevīga, secināja Danusēvičs.
"Ja nebūs cilvēku pieplūduma, tirgotājiem tur atrasties vairs nebūs izdevīgi," viņš teica, piebilstot, ka līdz ar to arī jauni tirgotāji, visticamāk, šajā ielā vairs nebūs ieinteresēti sākt biznesu.
Danusēvičs norādīja, ka nedaudz veiksmīgāka savukārt varētu būt Barona ielas pārveidošana par gājēju ielu, kas iepriekš Rīgas domē arī minēts kā viens no variantiem. Viņš pastāstīja, ka patlaban vēl nav pilnībā sakārtota Vecrīga, tāpēc nav arī vajadzības Tērbatas ielu pārveidot par gājēju ielu, - Rīga tam vēl nav gatava, klāstīja tirgotāju pārstāvis.
Rīgas domes Investīciju un uzņēmējdarbības veicināšanas padome ceturtdien konceptuāli atbalstīja gājēju ielas izveidošanu Rīgā, Tērbatas ielā, nolemjot šo ideju virzīt publiskajai apspriešanai.