_Diena _jau rakstīja, ka _RS_, lai varētu strādāt dotācijas ietvaros, nākamgad plāno samazināt reisu skaitu. Uzņēmuma pārstāve Iluta Bērziņa skaidro, ka visi _RS _izdevumi, ko bija iespējams optimizēt, ir optimizēti, ieskaitot plānotos investīciju projektus, darba samaksu, administrācijas uzdevumus utt. "Tādēļ, lai varētu strādāt piešķirtā finansējuma ietvaros, būs jāsamazina darba apjoms," sacīja I.Bērziņa. Viņa apliecināja, ka nākamgad nav plānots gūt lielākus ienākumus no transporta biļešu pārdošanas, kā arī nav plānots palielināt braukšanas tarifus. Rīgas domes budžeta projekts paredz nākamgad _RS _piešķirt 62,7 miljonus latu, kas ir par 18 miljoniem vairāk nekā šogad. Taču tas neesot pietiekami, lai _RS _turpinātu sniegt pakalpojumu līdzšinējā apjomā. Pat, ja dotācija būtu par 11 miljoniem latu lielāka, 73,33 miljonu, bija plānots sabiedriskā transporta pakalpojumu samazinājums par 5%, iepriekš norādījis uzņēmums.
Ieceri samazināt reisu skaitu pirmdien neatbalstīja JL domes frakcija. Komisijas priekšsēdētājs Juris Zvirbulis (JL) uzskata, ka pašvaldība nedrīkst taupīt uz iedzīvotāju rēķina un tai jādomā, kā palielināt dotāciju RS. Viņš norāda, ka arī RS būtu jāpārskata savi investīciju projekti un uz laiku jāatliek. Viņš gan nemin kuri, iesakot to jautāt pašam uzņēmumam.
Vēlāk decembrī komisija plāno arī skatīt nākamā gada autobusu kustību sarakstu tiklīdz RS to sagatavos.