Laika ziņas
Šodien
Daļēji saulains
Rīgā +3 °C
Daļēji saulains
Trešdiena, 25. decembris
Stella, Larisa

Tramvaji un trolejbusi Rīgā kursēs retāk

Pievienot komentāru

0/1000 zīmes
Lex
L
Forši! Tā laikam ir daļa no kampaņas "Dzīvo zaļi - nebrauc ar personīgo automašīnu!"?
Kapitālists
K
Ja uzņēmuma (RS) pārvaldnieks netiek galā ar pienākumiem, ir lieli administratīvie izdevumi un zems ražīgums, produktam ir zema kvalitāte, saimnieka (RD) pienākums ir viņu (L.B.) patriekt un meklēt spējīgāku menedžeri.
spilgts pieradijums..
s
Tas ir atkal kartejais spilgtais pieradijums ka vis kas pieder valstij SLIKTI STRADA. Si 10% samazinajums bus laba zina privatiem autobusu ipasniekiem, cik es zinu vini parvada cilvekus par to pasu maksu ko Rigas satiksme un viniem ir PELNA bet Rigas satiksme dzivo na valsts DOTACIJAM.. valde sez kadi partiju ielikteni kas izgrabj kasi tuksu?
Inga
I
Un mēs te tagad varam spert kaut zemes gaisā, lamāties un izgāzt sašutumu, cik uziet, a tiem, kas lemj, tas pie vienas vietas. Jo viņi jau ar sabiedrisko transportu nebraukā. Tāpēc par tiem, kas braukā, viņiem nospļauties. Loģiski - paēdušais neēdušo nesaprot. Varu derēt, ka lēmums tiks pieņemts, maršrutu skaits samazināts, kāds, iespējams, pilnībā likvidēts, un VISS. Nu mūsu kā sabiedriskā transporta regulāru izmantotāju domas absolūti nevienu neinteresē. Nesen lasīju frāzi par to, ka valsts pieder iedzīvotājiem, nevis iedzīvotāji valstij, bet ka pie mums tas ir otrādi. Un šis konkrētais gadījums to tikai atkal uzskatāmi apstiprina. Suņi rej, bet karavāna iet tālāk. Reizēm, apzinoties savu pilnīgo bezspēcību kaut jel kādi ietekmēt kādu valsts varas vai politiķu pieņemtu lēmumu - kaut vai vismazākajā sīkumā, pilnīgi kaukt gribas aiz nevarības.
Minna
M
Ņemot vērā, ka patlaban faktisko reisu ir krietni mazāk nekā sarakstā paredzēts (t,.i., tie, par kuriem mēs piemaksājam), iznāk, ka mums vairs nenaksies dotēt tos reisus, kuri jau tāpat faktiski nenotiek. Bravo!
jop jop
j
RS vajadzetu ielaist auditoru armiju, tie dotaaciju apjomi jau paliek kosmiski
Welcome back to 90-ies!
W
zel gan -biju jau pieradusi pie +/ - sakartotas sabiedriska transporta plusmas. Cik ilgi un cik liels darbinieku kolektivs nez izneesaaja so projektu? cik sanema premijaas? a ko parvietojas pashi? ir meginajusi iestuukeeties kada autobusa kad taa nav bijis pusstundu?
stdx
s
7 miljoni galapunktam nāk no valsts dotācijas pašvaldībai
AD
A
Iluta Bērziņa "skaidro", ka RS piešķirtas pārāk mazas DOTĀCIJAS. Interesantu būtu uzzināt, kā sastāv ar "slēptajām rezervēm"? Piemēram, vai tiešām ir nepieciešami 7 miljoni trolejbusa galapunkta pārlikšanai par dažiem simtiem metru?
kokers
k
kāpēc cilvēki nerīko piketus? tā vietā, lai veicinātu, ka sabiedriskais transports tiek lietots arvien vairāk, ka cilv;eki mazāk lieto privāto transportu, tiek darīts pilnīgi pretējais - tiek iznīcināts sabiedriskais trabsports. skaidrs, ka to lietos vēl mazāk, ja ja pēc tramvaja būs jāgaida pusstunda, tad tas tikai sekmēs, ka cilvēki pirks savu auto.
zvirbulēns
z
Laiž muļķīšus :)))
who cares
w
LAI DZĪVO PADOMJU SEKSS!
inga
i
Vajag 10. tramvaju apvienot ar 4. tramvaju, tad tas būs vēl pilnāks. Jo katru rītu vismaz 50% no pasažieriem izkāpj pie Slokas ielas, lai pārsēstos braukšanai uz Imantu, bet vakarā tas pats no Imantas. Tie staigājošie cilvēku bari traucē satiksmei.
rīdziniece
r
Absurds!.. Pilnīgi piekrītu tiem, kas teica, ka tādējādi tikai palielināsies sastrēgumi. Es jau tagad pārsvarā braucu tikai ar taksometru, ja nevar iet ar kājām - resp. ja ir īpaši jāsteidzas, ja jāaizved kaut kur bērni, ja ir auksts vai lietains laiks utt... (starp citu, ar taksi nemaz nav tik dārgi, salīdzinot ar visām pārējām cenām). P.S. Es būtu ar mieru maksāt kaut vai trīsreiz lielāku cenu par biļetēm, ja vien sabiedriskais transports būtu normāls.
pasaziere
p
es ari braucu ar 10. tramvaju un tas ir vienigais veids, kaa savlaicigi noklut centraa, jo autobusi iestreegst korkii uz Uzvaras bulvaara! ko tagad?

Uzmanību!

Pieprasītā sadaļa var saturēt erotiskus materiālus, kuru apskatīšana atļauta tikai pilngadību sasniegušām personām.

Seko mums

Seko līdzi portāla Diena.lv jaunākajām ziņām arī sociālajos tīklos!

Ziņas e-pastā

Saņem Diena.lv aktuālās ziņas e-pastā!

LAIKRAKSTA DIENA PUBLIKĀCIJAS

Vairāk LAIKRAKSTA DIENA PUBLIKĀCIJAS


Aktuāli


Ziņas

Vairāk Ziņas


Politika

Vairāk Politika


Rīgā

Vairāk Rīgā


Novados

Vairāk Novados


Kriminālziņas

Vairāk Kriminālziņas