Jau ziņots, ka Rīgas domes Satiksmes departamenta speciālisti konstatējuši, ka Ulmaņa gatves satiksmes pārvada pār dzelzceļu atsevišķi elementi ir avārijas stāvoklī, turklāt satiksmes pārvada ikdienas uzturētājs SIA Rīgas tilti, veicot plānotās apskates, ziņo par tehniskā stāvokļa pasliktināšanos.
Rīgas dome Ulmaņa gatves pārvada remontam novirzījusi 1 218 700 latu, kas bija paredzēti seguma periodiskai atjaunošanai Biķernieku ielā no Lielvārdes ielas līdz Ulbrokas ielai un Ieriķu ielā no Lielvārdes ielas līdz Biķernieku ielai, Pūces ielā no Gunāra Astras ielas līdz Stirnu ielai, Kurmju ielā, kā arī Baltāsbaznīcas ielā no Vecāķu prospekta līdz Atlantijas ielai. Satiksmes pārvada remontu plānots sākt nākamā gada pavasara sākumā.
Ušakovs pauda pārliecību, ka Rīgā "traģisks stāvoklis nav nevienam tiltam", taču kā nākamais tiks remontēts Salu tilts. Konkrētu laiku, kad pašvaldība varētu domāt par Salu tilta remontu, Ušakovs nenosauca, norādot, ka pašvaldībai patlaban ir citi prioritāri ceļa un infrastruktūras projekti, piemēram, pārvads pār dzelzceļu Sarkandaugavā, kas vitāli nepieciešams gan iedzīvotājiem, gan lai nodrošinātu iespējas tikt uz ostu.
Tāpat kā pašvaldības prioritāti Ušakovs min nepieciešamību izbūvēt satiksmes pārvadu starp Imantu un Zolitūdi, kā arī pabeigt Austrumu maģistrāli Ieriķu ielas rajonā, taču šim projektam vēl jāatrisina finansējuma jautājumi un vēl notiek īpašumu maiņa. Trešā un ceturtā prioritāte, kuru Rīgas dome plāno īstenot tikai ciešā sadarbībā ar valsti, ir sakārtot visus ceļus un satiksmes pārvadus pie Nacionālās bibliotēkas, gatavojoties Eiropas Savienības prezidentūrai 2015.gadā.
Ušakovs norādīja, ka reizē ar Rīgas brīvostas plāniem būvēt kruīza kuģu piestātni Daugavas kreisajā krastā pašvaldībai būs jāveic Vanšu tilta kosmētiskais remonts - jāpārkrāso margas un grafiti zīmējumi, jāsalabo kāpnes, kas ved lejup no tilta. "Ja osta plāno izbūvēt kruīza kuģu piestātni, cilvēki pa Vanšu tiltu dosies uz Vecrīgu, tāpēc tam ir jābūt sakārtotam," norādīja Ušakovs.
Kā ziņots, lai līdz renovācijas uzsākšanai neizveidotos bīstama situācija satiksmes dalībniekiem, sadarbībā ar ekspertiem un atbildīgajām institūcijām uz Ulmaņa gatves pārvada nolemts noteikt ātruma ierobežojumu 40 kilometri stundā. Tuvāk tilta asij - kreisajā braukšanas joslā - aizliegs kustību transportlīdzekļiem, kuru pilna faktiskā masa pārsniedz 30 tonnas un ass slodze pārsniedz 6 tonnas, bet labajā malējā braukšanas joslā aizliegs pārvietoties transportlīdzekļiem, kuru faktiskā masa pārsniedz 3,5 tonnas.
Ulmaņa gatves satiksmes pārvads pār dzelzceļu nodots ekspluatācijā 1982.gadā. Tā ekspluatācijas laikā ir veikti uzturēšanas darbi, lai novērstu avārijas situācijas, bet kapitāli remontdarbi nav veikti.
2002.gadā pēc Satiksmes departamenta pasūtījuma SIA "Inženierbūve" veica Satiksmes pārvada speciālo inspekciju, kuras slēdzienā tika minēts, ka, lai saglabātu Satiksmes pārvada ilgizturību, tuvāko divu gadu laikā nepieciešams veikt remontdarbus. Pamatojoties uz šo slēdzienu, departamenta darba plānā tika iekļauta satiksmes pārvada renovācijas projektēšana, un 2008.gadā tika piešķirts finansējums satiksmes pārvada renovācijas tehniskā projekta izstrādei.
Projekts ir akceptēts Rīgas pilsētas Būvvaldē 2009.gada 14.maijā. Pēc departamenta pieprasījuma Būvvalde pagarināja akceptētā projekta derīguma termiņu, kas nozīmē, ka satiksmes pārvada renovācijas darbi jāuzsāk līdz 2013.gada 14.maijam. Saskaņā ar Satiksmes pārvada renovācijas projekta autoru sastādīto darba daudzuma izmaksu sarakstu tā realizācijai ir nepieciešami aptuveni 4,5 miljoni latu.