Viņš norādīja, ka cilvēkiem jādod tiesības izvēlēties. Tāpēc Rīgas dome nepiekrīt RS piedāvājumam vairs neparedzēt iespēju iegādāties mēnešbiļeti noteiktam maršrutam, to aizstājot ar mēnešbiļeti tikai ierobežotam braucienu skaitam.
Ierobežotais braucienu skaits Rīgas sabiedriskā transporta mēnešbiļetēm attieksies tikai uz to mēnešbiļešu veidu, kas iepriekš bija paredzēts, lai pārvietotos viena veida transporta līdzeklī viena maršruta robežās. Patērētāju tiesību aizsardzības centra direktore braucienu skaita ierobežojumu vērtē, ka "normāli tas nav".
Pašvaldības SIA Rīgas satiksme (RS) iecerējusi atteikties no maršruta ierobežojuma, kas nozīmē, ka ar šīm mēnešbiļetēm varētu brīvi braukt arī citos maršrutos, tomēr braucienu skaits būs ierobežots līdz 85 braucieniem mēnesī vai arī 65 braucieniem darba dienās.
Tātad «ierobežotās» mēnešbiļetes pieļaus vidēji trīs braucienus dienā, izriet no RS pārstāves Baibas Bartaševičas teiktā. Tas nozīmē, ka cilvēkiem, kuri iepriekš iegādājušies mēnešbiļeti, piemēram, 6.tramvaja maršrutam, varēs to izmantot arī citos tramvaju maršrutos, taču nevarēs braukt neierobežoti. B.Bartaševiča gan atgādina, ka joprojām pastāv iespēja iegādāties mēnešbiļetes neierobežotam braucienu skaitam, tomēr tās ir dārgākas.
Vērtējot braucienu skaita ierobežojumu mēnešbiļetēm, Patērētāju tiesību aizsardzības centra (PTAC) direktore Baiba Vītoliņa norāda, ka «no patērētāju viedokļa normāli tas nav». Lai arī PTAC kompetencē neesot uzraudzīt RS darbu, tomēr cilvēku sūdzības ļaujot izdarīt secinājumus, ka RS pakalpojums nav patērētājiem pietiekami draudzīgs. Daudz sūdzību esot bijis par to, ka nav iespējams iegādāties viedbiļetes vienam braucienam, ko RS gan plāno mainīt. Tāpat esot sūdzības par tehniskām neprecizitātēm. Turklāt B.Vītoliņu pārsteidzot arī Rīgas sabiedriskā transporta mēnešbiļešu dārdzība, kas pārspējot daudzas Eiropas pilsētas.
(papildināta ar N.Ušakova viedokli)