Viņš teica, ka «morāli mēs esam gatavi atgriezties pie kompostieriem». Sākotnēji gan tikšot meklētas iespējas samazināt e-talonu sistēmas uzturēšanas izmaksas, pārņemt iekārtas vai rīkoties kā citādi. « Pašlaik mēs pētām atstāto mantojumu, un mēģinām saprast cik slikts šis līgums ir pret _Rīgas Satiksmi,_ _Rīgas domi_ un rīdziniekiem,» teica N.Ušakovs.Atgādinām, ka Valsts kontrole revīzijā pašvaldības uzņēmumā _Rīgas satiksme_ (RS) secināja, ka, kaut arī e-biļetei nav būtisku priekšrocību, salīdzinot ar iepriekšējo kompostrētāju norēķinu sistēmu, tā tuvākajos 13 gados pilsētai izmaksās vismaz par 100 miljoniem latu vairāk. Pēc tam N.Ušakovs uzdeva pasūtīt neatkarīgu ekonomistu un juristu atzinumu par jaunās norēķinu sistēmas funkcionēšanu un līgumiem, kas ir noslēgti starp pašvaldību SIA _Rīgas satiksme_ un tās meitas uzņēmumu SIA _Rīgas karte, _kurā 49% pieder franču kompānijai, kas sistēmu ieviesa.“Ja būs galējais slēdziens, ka viss ir tik briesmīgi, ekstremālākajā situācijā varētu atgriezties arī pie kompostieriem,” teica A.Kononova.Jāatgādina, ka kompostrētājus tramvajos _RS _ieviesa kā pagaidu risinājumu dažus gadus pirms e - talona ieviešanas, lai nebūtu jāalgo konduktori. _RS _iepriekš uzsvēra, ka elektroniskie norēķini pārvadātājam izmaksās aptuveni par miljonu latu gadā mazāk, nekā konduktoru un papīra biļešu uzturēšana.
Ušakovs pieļauj atgriešanos pie kompostieriem
Rīgas pilsēta varētu atteikties no elektroniskajiem norēķiniem sabiedriskajā transportā un atgriezties pie papīra biļešu kompostrētājiem, ja izrādīsies, ka e-talona sistēmas uzturēšana izmaksā pārāk dārgi, Dienai apstiprināja Rīgas mēra Nila Ušakova (SC) preses sekretāre Anna Kononova.Šādu iespēju Rīgas mērs pieļāva šorīt intervijā LTV raidījumā Labrīt, Latvija.
Uzmanību!
Pieprasītā sadaļa var saturēt erotiskus materiālus, kuru apskatīšana atļauta tikai pilngadību sasniegušām personām.