Šajā vietā, škērsojot sliedes neatļautā vietā, nesen bojā gāja 12 gadus vecs zēns.
«Aizliegumu uzraksti tiek vai nu noplēsti, vai aizkrāsoti. Vienīgais pasākums, kā aizkavēt nemitīgo cilvēku plūsmu, ir žoga būvēšana. Līdzīgi mēs rīkojāmies pie Ģertrūdes ielas, kur cilvēki neizmantoja tuneli, bet gāja pāri sliedēm. Tur uzbūvēja žogu abpus dzelzceļam, un tagad situācija ir daudz labāka,» stāsta M. Ozols. Jaunajam žogam jau daļēji salikti stabi, un tas stiepsies no Slāvu pārvada līdz pat Šķirotavas stacijai abās dzelzceļa pusēs.
Kā novēroja Diena, pāri sešiem sliežu ceļiem dodas gan veci, gan gados jauni cilvēki. Viņuprāt, vislabāk būtu ierīkot oficiālu pāreju. Taču, vērojot, cik bieži šeit šurp un turp pārvietojas lokomotīves, ir skaidrs, ka Latvijas dzelzceļa interesēs ir novērst cilvēku staigāšanu pa sliedēm, nevis uzlabot to šķērsošanas apstākļus, vēstīts Dienā.