Pašvaldība norāda, ka "lēmuma konstatējošajās sadaļās, kā arī secinājumos ietvertas vairākas norādes, kuras ir nepamatotas, tādējādi veidojot neadekvātu bāzi vēlākiem lēmuma secinājumiem un ieteikumiem".
Kā ziņo LETA, VK apgalvojums par domes rīcības nelikumību Dienvidu tilts būvniecības procesā radīs kaitējumu pašvaldībai kā valsts pārvaldes iestādei un mazinās rīdzinieku uzticību šai institūcijai. Arī tādēļ revīzijas atzinums esot pārsūdzēts.
Sudraba aģentūrai LETA pastāstīja, ka VK revīzijas ziņojumu bija plānots publiskot rīt, 12.martā. "Pašvaldība pārsūdzību iesniedza pēdējā dienā, kad tas bija izdarāms. VK padomes sēdē šo jautājumu skatīsim pirmdien, 16.martā. Padome vispirms vērtēs pēc būtības, vai sūdzību pieņemt izskatīšanai," sacīja Sudraba.
"Dienvidu tilta jautājumā beidzot jāpanāk absolūta skaidrība, un es kā mērs esmu tajā ieinteresēts," atvaļinājumā esošā Rīgas mēra Jāņa Birka (TB/LNNK) viedokli aģentūrai LETA pauda viņa preses sekretāre Kristīne Liepa.
Sudraba iepriekš atzina, ka revīzijas sākšanu tieši par šo objektu ietekmēja arī lielā sabiedrības interese par celtniecības izmaksām. Revīzijā tika vērtēta tilta projektēšana un būvniecība, kā arī izmaksu lietderīgums.
Kā ziņots, Dienvidu tilts tika atklāts pērn 17.novembrī. Dienvidu tilts ir 803 metrus garš un 34,28 metrus plats.
Diena jau rakstīja, ka tilta 1.kārtas kopējās projektēšanas un būvniecības izmaksas ir aptuveni 85 miljoni latu, bet kopā ar inflācijas uzcenojumu paredzams, ka tilta pirmās kārtas izmaksas sasniegs ap 133 miljoniem latu. Kredīta procentu maksājumi bankai (6,43% gadā) šo projektu sadārdzina līdz 258 miljoniem latu. Naudu paredzēts atmaksāt 20 gados.
Taču pilnu atdevi no tilta varēs gaidīt ne ātrāk kā 2011.gadā, kad
plānots pabeigt maģistrālos pievedceļus abpus tiltam — Slāvu dzelzceļa
pārvadu un rotācijas apli labajā krastā, kas tiltu savienos ar
Piedrujas, Lubānas un Krustpils ielu un Jāņa Čakstes gatvi kreisajā
krastā, kas Bauskas ielu savienos ar Ziepniekkalna ielu. Būvnieku iesniegtā tāme rāda, ka Dienvidu tilta būvniecības 2.kārta varētu izmaksāt 110,28
miljonus latu. Kopā ar inflācijas un kredīta procentiem otrās kārtas
izmaksas būšot ap 313,4 miljoniem latu.