Laika ziņas
Šodien
Daļēji apmācies
Rīgā +3 °C
Daļēji apmācies
Otrdiena, 19. novembris
Liza, Līze, Elizabete, Betija

Zarumba saņēmis vairākus darba piedāvājumus

Pievienot komentāru

0/1000 zīmes
Arnis
A
Zarumbas izveidotais "labais" kolektīvs ir izcili nekompetents, iedomīgs un vīzdegunīgs. Esmu rakstījis neskaitāmas vēstules ar ieteikumiem uzlabot satiksmi. Neviens (!!!) nav ņemts vērā. Tipiskās atbildes ir "nav paredzēti līdzekļi", "projektēšanu plānots uzsākt nākamā gada vidū", "ierosinājumu ņems vērā nākotnē", un tml. Kolektīvs risina robēmas ar aizliegumu metodi. Kad uzrakstīju, ka aizlieguši stāvēt Kr. Barona ielā pretim Veselības Centram 4 un nav izveidojuši stāvvietas citur (smilšainajā daļā starp brauktuvi un ietvi), tad vīzdegunīgi atbildēja, ka SatDepa uzdevums nav nodrošināt autostāvvietas privātapersonām un uzņēmumiem. Kas Jums maksā algu, Zarumba? Kā var būt tik cinisks? Tagad aizliegta stāvēšana arī A. Čaka ielā no Pērnavas līdz Ērgļu ielai. Kas par risinājumu! Vai vienu metru no zālāja nevarēja iedomāties norakt un noasfaltēt, lai paplašinātu brauktuvi un būtu vieta divām pilnām joslām un arī stāvvietai ielas malā? Uztaisīja paplašinātu Jūrkalnes ielu, kas nāk no lidostas un pēkšņi beidzas krustojumā ar Apūzes ielu. Cik tur jau nav notikušas avārijas un cik cilvēku zudējuši dzīvību šī stulbā plānojuma dēļ? Vai tas nav bijis Zarumbas uzdevums rūpēties par drošu satiksmi? Viņš ir jātiesā par to, ka pakļāvis mūs tik daudz briesmām un iespējām tikt savainotiem! Protams, var jau teikt, ka braucējiem pašiem vajag uzmanīties. Bet visam ir savas robežas. Pietiek Zarumbas!
Jānis
J
Izlasīju dienā rakstu un nenoturējos, sēdos rakstīt komentāru. Atvainojiet, ber raksta autore, šķiet, no Privātās Dzīves izkāpusi - tik politkorekti, pieklājīgi, maigi aprakstoši un saudzīgi teikumi, kāda cieņa un tolerance, pie kam pilnīgi nevietā. Kur palikusi analīze, kur iztērēto summu pārskats (17—20% no pilsētas budžeta gadā, cik tas ir? Cik 10 gados?), kur padarīto darbu saraksts, kur salīdzinājumi ar jebkuru līdzīga lieluma Eiropas pilsētu? Linda Baltiņa kā pieaicinātā pozitīvā vērtētāja jau vien ir ko vērta! Manuprāt, jebkurš saprātīgs rīdzinieks pateiks, ka Baltiņas uzslava ir gana precīza diagnoze, jo tas, kas viņai liekas labs esam, noteikti neder pilsētai un tās iedzīvotājiem. Šīs kundzes (amatpersonas!) klaji stulbās un neprofesionālās idejas tik ātri neaizmirstas. Jā, Zarumba un viņa pienesums pilsētai. Kā viņš un Baltiņa to vērtē? „Esmu vadījis ... kopš tā dibināšanas 1997.gadā izdzīvojot Rīgas ... attīstības posmu, ... pēkšņu strauju ... satiksmes intensitātes ... pieaugumu Uzkrāta ... pieredze Ar ... desmit gados paveikto I.Zarumba ir apmierināts pa šiem gadiem zināšanas esot iegūtas viņam izdevās izveidot labu kolektīvu visi plāni un darāmie darbi ir skaidri.” Ko mēs te redzam? Vadījis, ieguvis zināšanas, izveidojis kolektīvu, plānojis!!!!! Ir apmierināts! Par to viņam algu maksāja? Absolūta aprobežotība un senila vāvuļošana, prāta, gribas un domas mazspēja. Šis vīrs ir pavadījis gadu desmitu amatā un iztērējis milzu naudu. Kas to pieļāva? Kur ir rezultāti? Kādi konkrēti tie ir? Cilvēkam pilsēta uztic savu naudu, dod varu, resursus un iespējas. Kā šī amatpersona ir to izmantojusi? Kā labā? Cik racionāli? Ko domā pilsētnieki? Kas tās par atrunām – problēmas ir un būs? Kura tad no esošajām problēmām ir novērsta? Kaut vienu nosauciet!!! 10 gados. Neliela atkāpe. Es arī līdz 90. gadam strādāju vienā no skaitļošanas centriem, kuri toreiz masveidā sabruka. Bez darba palika daudzi, es nokļuvu Vācijā. Pirmo reizi aiz īstas robežas, pūstošajā kapitālismā. Tas, kas mani visvairāk šokēja, bija tieši pasakainais sabiedriskais transports (un apstādījumu kultūra) pilsētās. Tas, ko es visvairāk vēlējos, bija, lai mūsu valdošie arī aizbrauc (viņi brauca un brauc ļoti čakli), apskatās un ievieš to visu Rīgā, lai atvieglotu pilsētnieku dzīvi. Viss jau izgudrots, aptaustāms, atliek izvēlēties un pārņemt. Pagājuši 18 gadi. Absolūta nulle pārņemta. Nesen Birks publiski pauda, ka sabiedriskajam transportam vajadzētu ieviest pieturvietu „kabatas”!!!! Ārprāts! Būtu smieklīgi, ja nebūtu tik skumji. Mucā dzīvojis un vēl joprojām tur dzīvo. Tālāk seko vēl labākas lietas: „ ...kvēlākā vēlēšanās bijusi, lai ziemās nesnigtu” – murgs kaut kāds! Tad jādzīvo dienvidos, nevis jāsēž ziemeļu pilsētas domē un jāatbild par satiksmi, jums tā nešķiet? „ieviesti zemās grīdas autobusi” – cik lēni tie ieviesās (apm. 2 gab. gadā), cik nepietiekoši, cik ļoti ātri pārslodzēs nolietojās un kādi tie tagad ir? „rekonstruēti vairāki krustojumi Ulmaņa gatves, Telts ielas un Tadaiķu—Valdeķu ielas rajonā” – vai tie „rekonstruējumi” satiksmi arī uzlaboja jeb tā bija klaja naudas apguve? Kādu konkrēti labumu satiksmei devis remonts Ulmaņa-Vienības gatves krustojumā? Vai nepārtrauktais sastrēgums pazudis? Esat tur bijuši, (ne)cienītie konstruētāji? Kādēļ labā pagrieziena josla Vienīgas gatvē virzienā uz Salu tiltu vēl joprojām ir pārāk īsa? Eksperti (un braucēji!) to atzina uzreiz pēc remonta pabeigšanas. Kādēļ labais pagrieziens vēl joprojām atļauts tikai no vienas joslas? Aizmirsāt nomērīt, kāda plūsmas intensitāte katrā joslā būs? To, ka sastrēgums šī nepareizi izbūvētā krustojuma dēļ sākas jau no Jelgavas šosejas, to jūs neredzat, vai ne? Jūs taču tur nebraucat, protams. Kādēļ kreisais pagrieziens no tilta uz Jelgavu nav ar dažu sekunžu garāku ciklu, jūs, jauno luksoforu uzstādītāji? Ko līdz pārvads luksoforiem, ja no tiem nekādas jēgas nav? Vai kāds ir modelējis satiksmes plūsmu šai krustojumā saistībā ar luksofora cikla garumu (ja vispār saprotat, par ko iet runa)? Kādēļ vispār šo krustojumu nevarēja izbūvēt 2-os līmeņos – Ulmaņa gatve no Jūrmalas puses jau ir paaugstināta!? Tūkstošiem cilvēku katru dienu nīkst šajā krustojumā, tērē degvielu, laiku, piesārņo gaisu, tikai tādēļ, ka atbildīgie lēmēji ir nejēgas, kuri neprot to darbu, par ko atļaujas saņemt algu. „apzinātas arī visas galvaspilsētas skolas un bērnudārzi un pie tiem uzlabota satiksmes drošība „ – lai apzinātu Rīgas skolas un bērnudārzus, vajag minūtes 5 – viss labi redzams jebkurā telefonu un adrešu meklētājā. Un par satiksmes drošību pie skolām un bērnudārziem (īpaši ne plašajos guļamrajonos) labāk būtu turējis muti – nav tur nekādas drošības, kaut arī (uz papīra) skaitās uzlabota - ne apstāšanās vietu, ne lielo ceļa spoguļu pretī pagriezieniem, ne barjeru, ne pazemes pāreju. Acīmredzot Zarumbas uztverē drošībai ir cita jēga. „Pēdējos gados viņš arī apzinājās ekspertu lomu un nepieciešamību viņos ieklausīties” – par vēlu. Un, ja arī apzinās nepieciešamību, tad neieklausās. Vai arī nedzird, vai negrib dzirdēt. Kā mums trūkst un kas mums varēja būt? Plašs, vienots, regulārs, ātrs sabiedriskā transporta tīkls gan virszemē, gan zem zemes vietās, kur ielas jau tā pārāk noslogotas. Vienota, automātos katrā pieturvietā brīvi nopērkamu biļešu sistēma (nevis rupji konduktori/noguruši vadītāji, nevis talonu daudzveidība un maiņa katru gadu, nevis avīžkiosku meklējumi, nevis murgi par elektroniskajām karšbiļetēm – tas viss labi piederējās atpalikušajai padomijai, bet laiks rit. Ar senzināmo faktu, ka automāts vienmēr ilgtermiņā ir lētāks kā cilvēks, prāta apgaismībā nesen tika aplaimots pat Bemkhens, tādēļ mums tagad ir kompostieri, kāds progress, biedri.) Visi lielākie krustojumi ar divlīmeņu satiksmi vai gājēju pazemes pārejām ar jumtiņiem un eskalatoriem (nevis 3-ciklu luksofori, kuri vēl vairāk sarežģī satiksmi un pie kuriem gājēji nemaz nedrīkst pārvietoties pa diagonāli). Plūsmas ir jāsadala, nevis mākslīgi jābremzē. Efektīva un barga bezbiļetnieku reģistrācijas sistēma ar obligātu pieķerto uzskaiti un sankcijām (nevis brutāli un kauslīgi, bet zemu apmaksāti kontrolieri). Bet, lai to drīkstētu ieviest, biļetēm tiešām jābūt pieejamām katrā pieturvietā. Par tādām lietām kā elektronisks, labi saskatāms tablo ar maršrutu numuriem un atlikušo gaidīšanas laiku līdz transporta līdzeklis ieradīsies pieturvietā, par to pat nesapņosim – neatrisināto sastrēgumu dēļ mūsu sabiedriskais transports nespēj pārvietoties regulāri, vai pēc kāda grafika. Sakiet, kā drīkst persona, kura rīdziniekiem ar savu bezdarbību to visu ir liegusi baudīt, būt apmierināta ar savu veikumu????? Vai šī persona vēl joprojām nesaprot, ka „pēkšņo un milzīgo” privātā transporta pieaugumu izraisīja tieši sabiedriskā transporta neesamība? Viņam neviens to nevarēja pateikt? Pirmcēlonis bija tieši tas. Tagad, kad jau visi, kas spēj un nespēj, sapirkušies auto, bet braukt droši, veikli un ātri nav iemācīti, pareizi parkoties nav iemācīti, noteikumus ievērot nav iemācīti, jā, tagad jau, protams, sastrēgumi rodas no mašīnu pārpilnības. Un šajos sastrēgumos „sēž” arī sabiedriskais transports. Loks noslēdzies. Cilvēki nav sev ienaidnieki, - neviens netērēs savu naudu benzīnam un auto ekspluatācijai ikdienā pilsētā, ja var citādi ērti pārvietoties no punkta uz punktu. Tagad nelīdzēs nekādi aizliegumi iebraukt, nekādi maksas pielikumi, nekādas sabiedriskā transporta joslas vai kabatas pieturvietās. Situācija jau pārkarsusi. Vai Zarumbam tas nebija jāparedz jau pirms 10 gadiem un enerģiski jārīkojas? Vai politiķu argumentēta pārliecināšana neietilpst amata pienākumos? Roku plātīšana gan, vai ne? Eh, apnika rakstīt. Arlabunakti.

Uzmanību!

Pieprasītā sadaļa var saturēt erotiskus materiālus, kuru apskatīšana atļauta tikai pilngadību sasniegušām personām.

Seko mums

Seko līdzi portāla Diena.lv jaunākajām ziņām arī sociālajos tīklos!

Ziņas e-pastā

Saņem Diena.lv aktuālās ziņas e-pastā!

LAIKRAKSTA DIENA PUBLIKĀCIJAS

Vairāk LAIKRAKSTA DIENA PUBLIKĀCIJAS


Aktuāli

Mūžībā devies Andorijs Dārziņš

Andorijs Dārziņš 16.01.1953. – 17.11.2024. Atvadīšanās piektdien, 22. novembrī, plkst. 14.00 Rīgas Kremācijas centra mazajā zālē. Tuvinieki

Bijušo čekistu nav

Jānis Ādamsons par ministru un sabiedriskā izlīguma ideju 1994. gadā.

Ziņas

Vairāk Ziņas


Politika

Vairāk Politika


Rīgā

Vairāk Rīgā


Novados

Vairāk Novados


Kriminālziņas

Vairāk Kriminālziņas